p-ring??!!!

opelmay

Andre møte med forumet
NOen som har prøvd p-ring her??? høres så mærkeligt og rart ut å gå med noe sånt langt oppi dåsa(unnskyld utrykket) legen min sa det var bittelitt mindre hormoner i den enn vanlige p-piller....
 
Har brukt p-ring frem til nylig, synes det var veldig greit. Slipper å huske piller og greier. Merket overhodet ikke noe til ringen, ikke samboeren min heller. Hormonmengden er mindre og er i tillegg lokalisert "der nede", ikke i hele kroppen som jo er tilfellet med p-piller.
 
må man til lege for å få p-ring? eller kan man bestille det selv?
 
ja... den som heter nuvaring.... jeg klart den ikke... ble dårlig...og den klødde noe helt jævlig(sorry)..
nei...jeg ble direkte syk av den... ellers har jeg bare brukt p-piller....
 
Har prøvd den ja...Prøvde mot slutten av amminga her,og da ble det ikke mer melk...
Så det fungerte ikke sammen med amming...
Ellers så fikk jeg den heller ikke til å sitte ordentlig,den datt stadig ned på en måte...
Ikke mye behagelig,så jeg skal ikke gjenta den prøvingen...
 
er det nuvaring du tenker på?
jeg fikk gå på den i og med at jeg ikke tålte p-piller..merket ingenting psykisk av den,men jeg fikk sår nedentil av den,og DET var vondt[&:]så jeg sluttet på den,så begynte jeg på plaster..de ble jeg bare sur av,så jeg sluttet med det også,nå går jeg ikke på noe[:D]samtidig som jeg krysser fingrene litt[:)]
 
og btw..kjennes ikke merkelig ut og gå med den..sitter den riktig så kjenner du den ikke.akkurat som en tampong[;)]
 
 
jeg har brukt den tidligere, Novaring, Jeg merket ikke at den var "inne" kan du si med vi likte den ikke. Min samboer synes han "kjente" den når vi hadde sex og etterhvert sluttet vi med den. -og fikk barn [:D]
 
Kommer nok ikke til å bruke den igjen[8|]
 
ORIGINAL: Nøtta

må man til lege for å få p-ring? eller kan man bestille det selv?

 
Måtte til lege første gang og ha full GU for å få den
 
Jeg brukte den i ca 3 år og var veldig fornøyd med den
 
ORIGINAL: lettliva

Jeg har brukt den i 3-4 år og var kjempefornøyd!!!!!
Hm, får du noen bivirkninger av det da?? Vektforandringer, kviser ol.
 
Jeg har prøvd men fikk ikke til og sette den riktig inn.
 Den datt ned hele tiden. Ubehagelig synes jeg. Men det skader jo ikke å prøve. Kanskje du får det til.
 
Back
Topp