Pøbeldyr

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Dere som har hund eller katt; har de gjort noen pøbelstreker overfor babyen?
 
Her har vi hund, og han er til vanlig en skikkelig tyv. Stjeler alt han kommer over. Frekkeste hittil er at han kommer snikende, snuser på beina til babyen, og tar forsiktig tak i sokken med fortenna og drar den av [emoji23]
 
Her har vi hund, og han er til vanlig en skikkelig tyv. Stjeler alt han kommer over. Frekkeste hittil er at han kommer snikende, snuser på beina til babyen, og tar forsiktig tak i sokken med fortenna og drar den av [emoji23]
Hahahahhaha, fantastisk [emoji23][emoji23]
Han er forsiktig med babyen da i det minste?
 
Gjelder søsken :laughing025 stjeler sokken og smokken og spiser på smokken hun sov med.. så hun bråvåkner. Stjeler dynen å legger seg oppå xD
 
Har en katt som er smokketyv! Frekkeste er når han tok smokken utav munnen hennes mens hu sov. Blir dyrt med nye smokker jo!
 
Har ikke selv, men venninna mi sin lille hund ble så gira at hun klorte han i panna. Stemor sin hun ville så gjerne hilse, slikke, og fulgte etter meg hvor enn jeg gikk med babyen [emoji23]
 
Hahahahhaha, fantastisk [emoji23][emoji23]
Han er forsiktig med babyen da i det minste?

Stort sett forsiktig ja [emoji4] Han har ikke helt teken når han skal "trøste"; kommer og dytter den digre snuta si inn i bleia hans og begynner å vippe på babyen [emoji85]
 
Stort sett forsiktig ja [emoji4] Han har ikke helt teken når han skal "trøste"; kommer og dytter den digre snuta si inn i bleia hans og begynner å vippe på babyen [emoji85]
De er jo omsorgsfulle og søte lell da [emoji4]
 
Pøbelkatter! De får egentlig ikke sove i senga til ungene, i babynestet eller på dynene til babyene....
I stad fant jeg en katt under dyna, og en katt liggende oppå dyna, begge klint inntil tvilling 2......
927626f3d323b714d7c68de27bad64c9.jpg
 
Last edited:
Pøbelkatter! De får egentlig ikke sove i senga til ungene, i babynestet eller på dynene til babyene....
I stad fant jeg en katt under dyna, og en katt liggende oppå dyna, begge klint inntil tvilling 2......

Bengalkatter?
 
Last edited:
Bengalkatter?

Jepp! Elsker jo at de er "så mye", at du liksom kjenner at du har katt 24/7. Skal være med på alt, hjelper til [emoji23]
Nå må jeg innrømme at det blir litt for mye av det gode, tvillingene pluss storebror, en unge av en mann, og to "hjelpsomme" katter :eek:
Phu! Glad vi snart flytter inn i hus sånn at de kan gå ut og "underholde" seg litt på egenhånd!
 
Jepp! Elsker jo at de er "så mye", at du liksom kjenner at du har katt 24/7. Skal være med på alt, hjelper til [emoji23]
Nå må jeg innrømme at det blir litt for mye av det gode, tvillingene pluss storebror, en unge av en mann, og to "hjelpsomme" katter :eek:
Phu! Glad vi snart flytter inn i hus sånn at de kan gå ut og "underholde" seg litt på egenhånd!

Aldri hatt katt selv, men har fått med meg at bengalene er noe spesielle [emoji23] Ei jeg kjenner har en bengal, og hu sier at det der er ikke katt.. vet ikke hva det er, men vanlig katt er det definitivt ikke [emoji14]
 
Back
Topp