Påmeldingstråd slankekrigen våren 2017

Jeg er med!
Vekt: 102
Bmi: 38,87

Jeg er klar [emoji123]
 
Blir med... kommer tilbake med vekt og bmi, utsetter det sjokket noen dager til [emoji85] [emoji57]

Husk at det er påmeldingsfrist idag da!! :)
 
Skal ikkje ta oppstart etter påske da?

Blir det så du dropper det? Fritak i påsken vettu ;) Men er ingen andre som har ytret ønske om det bortsett fra dere, så da starter vi nå ;)
 
Dersom det ikke er for sent, hiver jeg meg med denne runden. Aner jo ikke om dette er lurt av meg eller ikke, før jeg har prøvd. ;)

Vekt: 58kg.
BMI: 21,3
 
Finner det ikke? :/

Hva du ikke finner? Tråder med lag, veietråder og skravletråder ble publisert på torsdag. Fristen for veiing var i går kl. 19.00 (jf. reglene).
 
Hva du ikke finner? Tråder med lag, veietråder og skravletråder ble publisert på torsdag. Fristen for veiing var i går kl. 19.00 (jf. reglene).

Er det jeg ikke finner, men jeg har nok vert for sen da. Har vert på hytten noen dager uten dekning og fikk ikke komt meg innpå før i går kveld :/
 
Er det jeg ikke finner, men jeg har nok vert for sen da. Har vert på hytten noen dager uten dekning og fikk ikke komt meg innpå før i går kveld :/

Jeg forstår ikke hvordan du ikke finner det? Alle trådene ligger jo her innpå slankekrigen?
 
Er det jeg ikke finner, men jeg har nok vert for sen da. Har vert på hytten noen dager uten dekning og fikk ikke komt meg innpå før i går kveld :/

Greia er uansett at hvis man ikke har mulighet til å veie seg og logge vekt på fredag (f.eks. pga reise osv) så er det ikke noe vits å melde seg på, for da ødelegger man for laget fordi man må melde på fredag innen 19.00. Tenker du at dette vil gå bra i såfall?
 
Greia er uansett at hvis man ikke har mulighet til å veie seg og logge vekt på fredag (f.eks. pga reise osv) så er det ikke noe vits å melde seg på, for da ødelegger man for laget fordi man må melde på fredag innen 19.00. Tenker du at dette vil gå bra i såfall?

Ja, utenom påsken skal det gå greit:)
 
Greia er uansett at hvis man ikke har mulighet til å veie seg og logge vekt på fredag (f.eks. pga reise osv) så er det ikke noe vits å melde seg på, for da ødelegger man for laget fordi man må melde på fredag innen 19.00. Tenker du at dette vil gå bra i såfall?

Og det skjønner jeg veldig godt!
 
Back
Topp