Påmelding til hemmelig venn - frist 25.november

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Hei alle sammen.
I denne tråden kan dere melde dere på til hemmelig venn. Er fint om dere skriver hvilket kjønn dere venter dersom dere vet, og hva dere ønsker dere til babyen. Sum er ikke endelig fastsatt, men tenker ca. 200 kr. Har dere innspill så kom med dem :)

Når fristen for å melde seg på har gått ut, vil alle bli tildelt en venn. Dere kan da finne vedkommende i denne tråden, og se hva vedkommende ønsker seg. Foreslår at man benytter seg av romjulssalg og januarsalg ;-)

Det blir satt en frist for når man må ha sendt gaven til sin hemmelige venn. Utveksling av navn og adresser tar vi senere. I første omgang tar vi kun påmeldingen.
 
Jeg melder meg herved på :)

Venter (mest sannsynlig) ei lita jente, og ønsker meg litt jentete ting da vi har gutt fra før.
Siklesmekker.
Strikketøy
Ull
Små rangler
Vognleke
newbie klær
Hjemmelagde ting
 
Last edited:
Jeg er med! Men jeg vet ikke helt hva jeg skal ønske meg enda - kommer sterkere tilbake etter oul :) Mulig å feste denne tråden på toppen?
 
Jeg melder meg på:D venter en gutt, og ønsker meg
Bamse
Ole brumm ting(navnet er Ole)
ting som er grønt

legger dene til i våre viktigste tråder
 
Melder meg på jeg også:) venter jente og har gutt fra før, så ønsker meg jenteklær og andre småting i jentefarger:) Er ikke noe god på håndarbeid selv, så strikkeklær, hekla leker el.l står høøyt på lista:)
 
Melder meg på. Venter en gutt (dersom ul var rett).
Ønsker meg gutteting, glad i sterke farger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Melder meg på jeg også! :)

Vet ikke kjønn enda, men skal på ny ul 2.desember - håper han greier å se noe da!! :)

Ønsker meg egentlig alt mulig. Skal endre denne posten når jeg - forhåpentligvis - vet kjønnet! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg melder meg på :)
Har jente fra før og venter nå en gutt
Så ull i guttefarger
Generelt gutte tøy ettersom det vi har er stort sett rosa :)
Ellers bare super glad for å få en overraskelse i posten :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er med! Venter en gutt, og ull er topp! Men trenger generelt det meste, så feel free! :D
 
Så artig idé! Jeg er med!

Venter en gutt, men ønsker meg ikke altfor kjønnsstereotype ting. Litt usikker på hva - spennende med overraskelse uansett. Ull er supert. Klare sterke farger, gjerne grønt, men også roligere farger, beige, hvitt.
 
Jeg er med, venter gutt 29 mars.
Ønsker meg smekker, kluter,håndklær,alt av stellebadeting til nurket. Klær gjerne i lyseblått eller Turkis :) Eller så er det uansett hyggelig med en overraskelse i posten, så koselig om en bare bruker fantasien :)
 
Jeg vil også være med! Venter gutt med termin 29 mars!

Ønsker meg noe som kan henge på vogna jeg :) Sånn som babyen kan ligge å se på, også ønsker jeg meg hårspenner og ansiktsmaske :p Egentlig hva som helst!!!
 
Jeg melder meg på:) vet ikke kjønn enda og aner virkelig ikke hva jeg ønsker meg:) blir glad for alt:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg er med :D venter ei jente :D

Ønsker meg
Rangler
Biteringer
Tøy (ikke rosa)
Generelt praktisk stash ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi venter ei jente, og ho trenger litt klær, gjerne str 56 :) Liker nøytrale farger som grå, beige, brun og hvit. Type Newbie! Det kan godt ha innslag av rosa/lilla, men liker ikke ensfarget rosa/lilla. Heller ingen fan av mye print på klærne. Ellers så trenger ho litt jentete sengetøy i den minste størrelsen, smokkesnor, noe å henge på vogna.. Eller så kan du overraske meg med noe helt annet ;)
 
Hvordan går det med shoppingen? Jeg må ut i morgen for å shoppe. Henger litt etter her kjenner jeg, men vet hva jeg skal ha da
 
Fikk unna i går :) Fikk kjøpt masse fint (syns jeg selv i alle fall), både til min egen og min hemmelige venns baby :) Gleder meg til bilder av hva man har fått etterhvert!
 
Back
Topp