Påkledning i vogn/bil for tiden

Jeg tror det fortsatt er tilbud på barnas hus. Reflex sommerpose til 699 :)
 
Ble denne på oss (samboeren fikk velge, og han irriterer seg over at folk ikke ser om A er jente eller gutt :p)

Vis vedlegget 253278
Jeg har og vurdert den flette versjonen. Men er så fornøyd med bilstolen i lite så valgte det. Hehe Ja det kan være litt frustrerende når folk ikke aner. Godt han og fikk velge,siden det ikke var så nyttig ting å kjøpe:hilarious:;)
 
Jeg har og vurdert den flette versjonen. Men er så fornøyd med bilstolen i lite så valgte det. Hehe Ja det kan være litt frustrerende når folk ikke aner. Godt han og fikk velge,siden det ikke var så nyttig ting å kjøpe:hilarious:;)

Ja, fant ut det var best [emoji23] Jeg gjorde trikset med å bare spørre han hvilken jeg skulle bestille og viste bilder av de ulike. Virket som han hadde glemt at vi ikke «trengte» det [emoji23] Ville egentlig ha den mintgrønn selv, men får vel ha rosa på noe og [emoji12]

Men... Tror ikke at jeg skal prøve meg på ny bilstolpose i tillegg. [emoji85]
 
Ja, fant ut det var best [emoji23] Jeg gjorde trikset med å bare spørre han hvilken jeg skulle bestille og viste bilder av de ulike. Virket som han hadde glemt at vi ikke «trengte» det [emoji23] Ville egentlig ha den mintgrønn selv, men får vel ha rosa på noe og [emoji12]

Men... Tror ikke at jeg skal prøve meg på ny bilstolpose i tillegg. [emoji85]
Haha. Her er valget liksom :hilarious:
 
I går tok jeg vekk bilstolpose og voksiposen i vogna, ble alt for varmt rett og slett.
Mini er veldig varm av seg så her holder det når han skal sove ut i vogna å ha på han body, strømpebukse og lue.. bruker dyne over nå[emoji4] på turer har jeg med en tynn tynn dress[emoji4]
I bilstolen har jeg byttet posen med et pledd[emoji4]
 
Idag tok jeg ut bilstolposen og vognposen :) Ett varmt pledd i bilstolen og en litt tykk dyne i vognen nå:)
 
Bilstolposen har vi ikke brukt på en stund, bruker bare et tynt ullpledd over beina. Vintervognposen er også pakket vekk, nå bruker vi en tynn vårvognpose eller dyne/tynt ullteppe.
 
Gikk tur i dag med et tynt ullteppe og dyne, har tatt ut dunposen. Vårposen kommer forhåpentligvis på onsdag [emoji4]

Bilstolposen har jeg ikke tatt ut enda, siden jeg vil ha den på til etter babysvømmingen i morgen. I tilfellet hun blir kald da. Hvis ikke har vi den bare åpen.
 
Back
Topp