På torsdag er det fullmåne...

Håper det tar seg opp for dere som har gått med maserier og rier! Har også hørt at det er i dagene etter fullmåne at det blir action på fødeavdelingen :nailbiting:

Her har natten vært litt rar.. Har de siste ukene våknet hver natt av knallhard mage og vondt for å snu/bevege meg, har oppfattet det som sterke kynnere som gir litt ubehag kontra de jeg har på dagtid som ikke er like sterke og ubehagelige/vonde. I natt har jeg hatt det samme, det er intet nytt, men føler kanskje de har vært mer intense og gitt mer stråling bakover i korsrygg og nedover hofte/lår. Er helt tydelig at det kommer takvis og i kombinasjon med de sterke kynnerne, for når det slipper så kjenner jeg ikke noe til ryggsmerter. Har også økt nedpress generelt, men særlig når dette står på. Er det dette som kalles maserier? Eller bare superkynnere? :p Og hva er nå egentlig forskjell på dem?
 
Håper det tar seg opp for dere som har gått med maserier og rier! Har også hørt at det er i dagene etter fullmåne at det blir action på fødeavdelingen :nailbiting:

Her har natten vært litt rar.. Har de siste ukene våknet hver natt av knallhard mage og vondt for å snu/bevege meg, har oppfattet det som sterke kynnere som gir litt ubehag kontra de jeg har på dagtid som ikke er like sterke og ubehagelige/vonde. I natt har jeg hatt det samme, det er intet nytt, men føler kanskje de har vært mer intense og gitt mer stråling bakover i korsrygg og nedover hofte/lår. Er helt tydelig at det kommer takvis og i kombinasjon med de sterke kynnerne, for når det slipper så kjenner jeg ikke noe til ryggsmerter. Har også økt nedpress generelt, men særlig når dette står på. Er det dette som kalles maserier? Eller bare superkynnere? :p Og hva er nå egentlig forskjell på dem?


Dette kunne jeg ha skrevet selv nå!!
Lå lenge i natt og kjente på strålinger/takvise tak i ryggen. stoppet opp og jeg kjente ingenting for så å komme tilbake etter 5 min..
Holdt på i en evighet, tror jeg så på kl siste gang rundt 03 noe.. Jeg kaller det rier, dog svake rier. Derfor blir jeg bare desto mer irritert når det ikke tar seg opp, for har kjent dette før og omtrent vært på vei til sykehuset i tidl svangerskap..
Kjempe slitsomt, vil så gjerne hun skal komme nå!!!
Rett før jeg kjøper en slurk lakserolje for å få juni baby!
 
Fikk kjæresten med på sengekos igår siden det var fullmåne. Kjenner ingenting enda, så tror ikke noen av delene funket. Må kanskje prøve på nytt i kveld :)
 
Merker særdeles lite her også :hilarious: tilbringer hælja på hytta ved vannet og hadde en skikkelig god natts søvn for første gang på lenge. Kjempe deilig:happy: må opp en del ganger for å tisse, men ellers veldig deilig :p skal i babyshower for en venninne på søndag så nå kan hun fint drøye til over hælja;)
 
Back
Topp