På tide å joine ags?

strikkemamma

Forumet er livet
September To Remember
Ags=anonyme garnsamlere... Seriøst... blir å ha garn til langt ut i 2100... Snapchat-1079097495.jpg

I tillegg har jeg en bedroller og to kurver med garn... jeg er håpløs...

Hva har du for mye av? Eller samler på? Skal ikke nevne stoffsamlinga mi...
 
Til å bare ha strikket to halve pledd, en voksenlue, et par voksensokker, en babylue, et par babysokker og en halv vristbeskytter i hele mitt liv, så har jeg altfor mye garn selv. 2-3 bæreposer faktisk. Jeg blir litt ivrig og entusiastisk når jeg finner en ny hobby, og bruker masse penger før jeg vet om det blir en varig interesse...
 
Til å bare ha strikket to halve pledd, en voksenlue, et par voksensokker, en babylue, et par babysokker og en halv vristbeskytter i hele mitt liv, så har jeg altfor mye garn selv. 2-3 bæreposer faktisk. Jeg blir litt ivrig og entusiastisk når jeg finner en ny hobby, og bruker masse penger før jeg vet om det blir en varig interesse...
Samme her... Hadde sydd 3 plagg før jeg kjøpte overlock til 5000... [emoji23] Men det skal sies at jeg har kjøpt 2 maskiner etter det, og fortsatt er like glad i å sy :) viktig ned godt utstyr, holder bedre på gleden og interessen :)
 
Ooooh, jeg vil bo på det rommet der! :nailbiting:
Garngal her også! :angelic:
 
Det er nok garn og stoff som tar mest plass her også. :D Mannen lurte her om dagen på hvor mye verdi det kunne være i de to samlingene, fire symaskiner og alt tilbehør til begge deler. Jeg tør ikke regne på det!

Bøker kommer på en god andreplass. :)
 
Det er nok garn og stoff som tar mest plass her også. :D Mannen lurte her om dagen på hvor mye verdi det kunne være i de to samlingene, fire symaskiner og alt tilbehør til begge deler. Jeg tør ikke regne på det!

Bøker kommer på en god andreplass. :)
Tørr ikke regne her heller....
 
Akkurat nå har jeg gått litt bananas på garn. Pleier ikke ha noe lager der. Meeeen, jeg har et helt dobbeltskap fullt med scrappeutstyr. Og så har jeg over 5000 kulepenner og tusjpenner [emoji85].
 

Ehm, ja. Sånne man skriver med vettu[emoji6]. Begynte med å spare på de jeg synes var gode å holde i. Deretter ville jeg ha mange ulike. Så ville jeg ha rare farger. Og så klarte jeg ikke kaste de som sluttet å virke. Jaujau... det ballet på seg. [emoji23][emoji56]
 
Ehm, ja. Sånne man skriver med vettu[emoji6]. Begynte med å spare på de jeg synes var gode å holde i. Deretter ville jeg ha mange ulike. Så ville jeg ha rare farger. Og så klarte jeg ikke kaste de som sluttet å virke. Jaujau... det ballet på seg. [emoji23][emoji56]
Jeg vet hva kulepenner er, ja. :p

Hihi, det må være den artigste samlingen jeg har hørt om på en stund. :D har du den fremme, eller gjemt i et skap? :D
 
Hmm [emoji849] er en del av den klubben jeg også. Garn, tick.... stofflager, tick.... scrappeutstyr som dies, ark, tusjer som i mange, selv om jeg ikke slår Krølle sine penner [emoji23]... var det noe mer da. Åja utstyrspark til strikking, hekling, sying og scrapping. Og for ikke å glemme brettspillene og bøkene [emoji56]
 
Alt for mye garn. Garnkjøpestopp varer sjelden lenger enn et par dager her :p Også har jeg altfor mye bøker :angelic:
 
Jeg vet hva kulepenner er, ja. :p

Hihi, det må være den artigste samlingen jeg har hørt om på en stund. :D har du den fremme, eller gjemt i et skap? :D

Har samlingen i ulike bokser i bokhyllen, fargekodet (ocd light). Ikke vanskelig å finne penner i vårt hus [emoji23]
 
Back
Topp