På slankern!

God Morgen! :)

Denne uken har jeg gått ned 1 kg akkurat. Veldig fornøyd med det, hadde ventet meg en halv kg eller noe så ble positivt overrasket! Dette går rette veien :D

Håper alt står bra til med deg :)
Ned 0,2. Egentlig fornøyd siden jeg skeiet veldig ut i helga :)
 
16.11.2015:

Vekt: 123.0kg
BMI: 40.2
Endring siden sist i kg: -0.2kg
Endring siden sist i %: -0.1623%
Endring totalt i kg: -2.6kg
Endring totalt i %: -2.0701%
 
Mål til neste mandag:
BMI under 40!
 
Glemte å skrive i går!

Denne uken gikk jeg ned 0,6 kg, veldig fornøyd med det, da jeg har vert litt sløv med å veie/kalkulere kaloriinnhold :) Nå må vi bare fortsette, dette skal være den vanskeligste tiden, men kommer vi over kneika har vi mye større mulighet for å nå våre mål! Lykke til :D
 
Glemte å skrive i går!

Denne uken gikk jeg ned 0,6 kg, veldig fornøyd med det, da jeg har vert litt sløv med å veie/kalkulere kaloriinnhold :) Nå må vi bare fortsette, dette skal være den vanskeligste tiden, men kommer vi over kneika har vi mye større mulighet for å nå våre mål! Lykke til :D
Flinke dere er! :)
 
Jeg glemte helt å oppdatere sist mandag. Føler jeg har vært flink med maten, men går sakte ned. -0,8kg siden sist. Vet det ofte går tregt med meg, men er bare å fortsette. 1kg her og 1 kg der utgjør mye til slutt ;)

30.11:
Vekt: 122.2kg
BMI: 39.9 (endelig under 40 :D)
Nedgang siden sist i kg: -0,8kg
Nedgang siden sist i %: -0,6504%
Nedgang totalt i kg: -3,4kg
Nedgang totalt i %: -2,7070%
 
Hei og god morgen!

Denne uken viste vekta det samme som sist mandag, så ingen nedgang her. Men er likevel ikke skuffet, visste jeg hadde vært litt sløv, + jeg har pms og da pleier jeg veie litt mer, så satser på et bedre resultat neste uke :) Gratulerer med BMI under 40 ! Nå må du feire :D

Snakkes neste mandag :)
 
Hei!

Ned 0,5 denne uken :) Går sakte men sikkert. Får trent lite pga jeg nå er i min andre uke med 12 timers vakter så orker ikke trene når jeg er så sent hjemme. Neste uke får jeg gi jernet og starte siste innspurt før jul! Mål for 21. desember er ned 1 kg fra der jeg er nå :)

Lykke til videre!
 
Jeg fortsetter å skrive her jeg så ser jeg når du er tilbake x)

Denne uken er jeg ned 1,1 kg (!) ble helt sjokka selv, trodde ikke jeg skulle gå ned noe, ikke vert noe særlig flink heller :p Men noe har jeg nok gjort rett :D Men tenker også det er pga sist mandag var første dag med tante rød så da har nok vekta vist litt mer enn reelt :)

Får se om jeg stresser noe særlig med å gå ned mer frem til jul nå, kanskje bare forsøker å holde vekten, så fortsetter jeg etter jul :)
 
Glemte å svare deg! Takk for det :D Holder du på å slanke deg du også?
Ja, jeg prøver, men det går rimelig dårlig nå i desember :p
 
Ja, jeg prøver, men det går rimelig dårlig nå i desember :p


Ja er ikke så lett i disse tider :p Jeg har denne uken holdt vekten, og er fornøyd med det:)

Hadde forresten også uplanlagt ubeskytta sex i helgen (midt i eggløsning!) Typisk hvis jeg skal bli gravid nå som vi egentlig ikke prøver! :p
 
Ja er ikke så lett i disse tider :p Jeg har denne uken holdt vekten, og er fornøyd med det:)

Hadde forresten også uplanlagt ubeskytta sex i helgen (midt i eggløsning!) Typisk hvis jeg skal bli gravid nå som vi egentlig ikke prøver! :p
Oi.. blir spennende å se om du blir gravid da :) Jeg har meldt meg på slankekrigen her på BV ;)
 
Da var jula over... Og jeg som skulle holde vekta! Ikke gått helt som planlagt..:p Veide meg i forgårs, og da var jeg opp 1,5 kg (!) :( Håper jeg da hadde mye matvekt og oppblåsthet pga pms også. Er veldig tung i kroppen pga dette også så håper det går raskt av igjen. I dag er jeg i hvert fall tilbake på rett spor å SKAL holde meg der fra nå av selv om det fortsatt er "ferie". Veier meg igjen neste mandag og håper jeg er tilbake til der jeg var før jul :)

Godt nyttår!
 
Da er jeg endelig tilbake til normal hverdag og gode rutiner.

Jeg er nede igjen på omtrent der jeg var før jul, 0,2 kg opp, men det overlever jeg :)

Fortsetter å oppdatere hver uke.

Har som mål å gå ned 1 kg til neste mandag :) Wish me luck!
 
Det var lite vits -.- ingen endring i vekt. Justerer kalorigrensen ned litt denne uken å satser på bedre resultat på mandag ;)
 
SERIØST. Jeg har gått OPP 0,3 kg. Altså - ikke det at jeg syns det var mye, men jeg har vert så flink! Bummer... Nå må jeg bare fokusere på å holde motet oppe, det er ganske synkende nå.. Jeg har hatt et gjennomsnittlig kaloriinntak på ca 1200-1300 kcal og jeg føler jeg har blitt mindre, så jeg synes det er så rart at vekta viser det den gjør... Jeg har spist litt sjokolade og sånt, men bare når jeg har kalorier "tilgode".

Jeg har bestemt meg for at denne uken skal jeg IKKE spise sjokolade i det hele tatt, og være enda mer påpasselig med å veie maten og være sikker på at jeg regner kaloriene rett.

Jeg kan jo også tro at dette er noe hormonelt igjen, siden jeg nå har eggløsning. VI FÅR HÅPE DET! Argh.. Sinna..

Neste uke SKAL vekta NED!
 
SERIØST. Jeg har gått OPP 0,3 kg. Altså - ikke det at jeg syns det var mye, men jeg har vert så flink! Bummer... Nå må jeg bare fokusere på å holde motet oppe, det er ganske synkende nå.. Jeg har hatt et gjennomsnittlig kaloriinntak på ca 1200-1300 kcal og jeg føler jeg har blitt mindre, så jeg synes det er så rart at vekta viser det den gjør... Jeg har spist litt sjokolade og sånt, men bare når jeg har kalorier "tilgode".

Jeg har bestemt meg for at denne uken skal jeg IKKE spise sjokolade i det hele tatt, og være enda mer påpasselig med å veie maten og være sikker på at jeg regner kaloriene rett.

Jeg kan jo også tro at dette er noe hormonelt igjen, siden jeg nå har eggløsning. VI FÅR HÅPE DET! Argh.. Sinna..

Neste uke SKAL vekta NED!
Hvordan går det? :)
 
Back
Topp