På hvilket ivf forsøk ble dere gravide?

Første forsøk ;) Fikk en jente i november ;)
 
Første fersk forsøk. Men d tok 1 år og 6 runder med medisinering og dosering. Overstimulering,ett negativt fryseforsøk,avbrutte forsøk...var vanskelig og stimulere. men til slutt ble d riktig og nå er jeg halveis i svangerskapet ❤
 
Åh, fantastisk!!! Gratulerer så mye <3 Hvordan er formen?
Tusen hjertelig takk Vidorra!![emoji173] 7 uker på vei,formen er faktisk ikke så god,men jeg klager ikke i det hele tatt :) alle symptomer er velkomne. Vært kvalm den siste uka. Hvordan går det med deg om dagen?
 
Tusen hjertelig takk Vidorra!![emoji173] 7 uker på vei,formen er faktisk ikke så god,men jeg klager ikke i det hele tatt :) alle symptomer er velkomne. Vært kvalm den siste uka. Hvordan går det med deg om dagen?

7 uker, og hver dag er en dag nærmere målet <3 Nå sitter den! Det skal den. Når har du termin da? Selvsagt klager ikke vi på symptomer, det er jo bare en bekreftelse. Men det er lov å si at det er tøft til tider, så absolutt.

Det er bra med oss. Å ha barn er alt jeg håpet på og litt til. Nå klør det litt i eggstokkene skal jeg være ærlig, men jeg ammer.
 
7 uker, og hver dag er en dag nærmere målet <3 Nå sitter den! Det skal den. Når har du termin da? Selvsagt klager ikke vi på symptomer, det er jo bare en bekreftelse. Men det er lov å si at det er tøft til tider, så absolutt.

Det er bra med oss. Å ha barn er alt jeg håpet på og litt til. Nå klør det litt i eggstokkene skal jeg være ærlig, men jeg ammer.
Termin helt i slutten av august. Merker at jeg er veldig,veldig nervøs denne gangen.. Det er nå det gjelder, hvis ikke det går denne gangen så kommer vi til å gå så utrolig langt ned i kjelleren. Men jeg har håpet [emoji173]

Du har noen på frys du, sant? Har dere tenkt gjennom når dere vil gjennom søskenforsøk?
 
#1: ivf. 10 ut, ett befruktet. Negativt.
#2: icsi. 13 ut, ett befruktet. Positiv! 10+4 i dag :)

Fantastisk at det skulle gå med så dårlig befruktning [emoji3]
 
Termin helt i slutten av august. Merker at jeg er veldig,veldig nervøs denne gangen.. Det er nå det gjelder, hvis ikke det går denne gangen så kommer vi til å gå så utrolig langt ned i kjelleren. Men jeg har håpet [emoji173]

Du har noen på frys du, sant? Har dere tenkt gjennom når dere vil gjennom søskenforsøk?
Termin helt i slutten av august. Merker at jeg er veldig,veldig nervøs denne gangen.. Det er nå det gjelder, hvis ikke det går denne gangen så kommer vi til å gå så utrolig langt ned i kjelleren. Men jeg har håpet [emoji173]

Du har noen på frys du, sant? Har dere tenkt gjennom når dere vil gjennom søskenforsøk?
Hei Poppi,:-D gratulerer så mye!!!! Håper du er kommet vel over de magiske 12 uker nå.
 
Hei Poppi,:-D gratulerer så mye!!!! Håper du er kommet vel over de magiske 12 uker nå.
Tusen takk for det!! Hyggelig med gratulasjon [emoji173]

Den magiske grensen krysses i slutten av neste uke. Håper og krysser alt jeg har for lille fine bøllefrøet vårt :)
 
Ble gravid på første forsøk med IVF, men mistet. Har en til i frysern, vi prøver igjen :)
 
Gravid ved det første forsøk.
 
Jeg hadde kjemisk på de to første forsøkene, men nå ser det lovende ut etter forsøk nr 3 :) 4+6 idag
 
Back
Topp