PØLSER!

FruGull

Glad i forumet
Har inntrykk at av "alle" barn og "alle" menn eeeelsker pølser, men damene gjerne er litt mer skeptiske til denne retten. Hvordan er det hjemme hos dere?[:D]

Her det kun far og barn som elsker det.. Jeg spiser det en sjelden gang, og da smaker det som regel, men har aldri lyst på det. Har aldri foreslått selv at vi skal ha det til middag..[:D]

Her liker vi det alle sammen. Jeg er veldig glad i kjøttpølse og grillpølse, men liker ikke wiener særlig godt.
Sambo syns kjøttpølse er kjedelig, så jeg lager utallige varianter så han skal ha lyst på det han også[8D]

jeg syntes pølser er litt småekkelt, nesten.
Av og til spiser vi stekt pølser, pølse og potetmos eller pølse med brø, og det er godt da, men det er ikke noe jeg har lyst til å kjøpe, som regel.

det spiser jeg sjelden, men mann og "barn" elsker det her. regner med knøttet vi venter blir en pølsemann haha...ellers er det bare mann og gullungene (voffsene) som eter pølser her.

når mann går påkjøkkenet og setter på kjelen med vann for noen wiener så er det 2 firbente som fotfølger pappan sin hehe...enda ikke pølsene er funnet fram[;)]

ORIGINAL: thealita

Jeg stemte annet, for det var ikke noe som het "Mor elsker det". Mannen liker ikke pølser noe særlig, jeg synes det er skikkelig godt, og lille gullet er bare 6 mnd, så han spiser bare grøt og frukt. [:)]
Å sorry, skal legge til det, er bare så opptatt av at jeg selv ikke liker det, at jeg glemte det!![:D]

sambo og minsten elsker pølser, jeg er ikke særlig glad i det, men kan en sjelden gang spise 1..
det er sjeldent vi har det til middag

barna og far spiser det.. mor hater det! [:'(]

Jeg liker det ikke..Eneste jeg liker er grilla wienerpølser..det er godt [:D]

Her i familien er vi alle glad i pølser.[:)]
Prøvde nettopp noen ny pølser.Hvitløkspølser. Er Coop som har kommet med de, kommer i 3pakning.(brett med 3pølser på).
Steker de eller har de i grillen i stekeovnen.

Senest i går spiste vi kalkunpølser, brokkoli og hjemmelaget rotmos.. SLAGER [:D]

Hele familien liker pølser her.
(ok, ikke han minste da, for han er for liten enda, men regner med han kommer til å like det og)

Sambo spis d, men æg likitj d. Eneste pølsa æg klare å spis e falukorv faktisk..

Jeg er lite begeistret for pølser, men mannen min eeeeeeelssssssker det og barna synes også det er kjempe godt..

Kan til nød spise litt stekte pølser eller en grillpølse men weinerpølser synes jeg er helt pyton..

digger pølser hele familien - grei og kjapp middag en gang i blandt!!

Her er det bare meg og Elias som er fam, men svarte alle i fam elsker det[:)]

Back
Topp