PÅMELDING TIL SLANKEKRIGEN HØSTEN 2017 - INNEN 25. September!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Påmelding her

Skriv inn nåværende vekt og bmi.
Dette gjelder ikke som første vektrapport men brukes utelukkende for å lage lagene, sånn at vi fordeler oss med ca like utgangspunkt. Om ønskelig skriv gjerne litt om målsetning også, men om jeg klarer ta det med i beregningen når jeg setter opp lag vet jeg ikke. Lag har jeg aldri satt opp før.

Målsettingen min er da å ha lagene klare i løpet av uke 39 så vi har første veiing 29.9 og første utfordring (plain default grunnleggende enkel sådan) legger jeg ut senest lørdagen så den gjelder da 1.10-5.10

Om fristene er for korte, hyl ut!
 
Vekt: 64,3kg
BMI: 23,3

Har lyst til å ligge rundt 55kg og jeg vil komme i form. ;) Styrke i kroppen og utholdenhet. Og ikke minst gode matvaner!
 
Last edited:
Siden jeg er utpekt som organisator kan jeg jo likegodt være med så lenge jeg klarer.

Jeg veier ca 60 kilo, opp og ned litt fra dag til dag mellom 61 og 59 egentlig men rett nok 60 som påmelding (ja, vekt fredag morgen blir tellende i detalj fremover)

Det gir bmi 21,5

Jeg er altså normalvektig.
Målet er likevel ca 5%, 3 kg ned så jeg havner rundt 57. Men vi får se, mest av alt handler dette om gode vaner i hverdagen.
 
Vekt: 98
BMI: 36

Går berre oppover, så skal bli godt med konkurranse igjen [emoji1316]
 
Last edited:
103,6 per nå, helt greit med en slankekrig. :)
Bmi 32,5
 
Vekt: 82
BMI: 29,05
 
Vekt 89
BMI: 33,09

Dette har jeg nok godt av ja :O
 
Vekt: 98
BMI: 32,0
 
Er med.
Vekt 77.5
BMI 27.5
 
Last edited:
Jeg er med [emoji4]
Vekt: 73kg
Bmi: 27,5

Jeg ønsker meg ned minimum 6kg, men gjerne 8-9kg. Har stått så og si stille siden februar, så nå er det på tide å ta i ett tak! Sliter virkelig med viljestyrken, så håper krigen kan gi meg den futten jeg trenger både mtp kosthold og trening. Det har iallefall funka før [emoji4]
 
Jeg blir med :)
Vekt ca 103 kg
Bmi 33.63

Første mål er 95 kg
 
Jeg blir med [emoji4]

Vekt: 82,7
BMI: 28,4

Har aldri vært med på slankekrigen, så det blir spennende [emoji4] Mitt mål er i første omgang å delta, og hvert kilo bort er bare supert [emoji4]
 
Jeg er med, igjen.
Vekt : ca 90
Bmi : ca 35

Målet denne gangen er å stå løpet bedre enn tidligere runder, gir nok litt fort opp.
 
Jeg blir gjerne med :)
Vekt: 99kg
Bmi: 31,2
 
Jeg prøver meg igjen :D

Vekt: 111,5
Bmi: 33,1
 
Back
Topp