OvuSense - fertilitetsmonitor

Jeg vurderer sterkt å bestille denne...
Hvor mye ble totalprisen på (mtp toll etc)? Bestilte du på ovusense.com?

Ja, jeg bestilte på ovusense.com. Ble ingen toll og moms på den [emoji2] Men ville uansett vært forberedt på at det kan komme. Da er det isåfall 25 % moms av totalpris og 200 kr ish i tollavgift.

Jeg betalte til sammen rett under 1300 kr.
 
Krysser fingrene for at denne hjelper på, så spiren sitter:woot:

Har denne saken i tankene, så om ikke noe skjer innen sommeren.. :pompus:
 
Ingen spire. TR kom med et brak i dag! Veldig fornøyd med OvuSense hittil. Og gleder meg til en mer nøyaktig pp-temping mtp at jeg nå kan begynne å tempe fra første dag uten tr [emoji5] Ingen tvil om at Tr var på vei når jeg registrerte OvuSense i morges, med det tempdroppet der.

59b7fa9c557be4d1331946a2ac89850b.png
 
OvuSense er fantastisk! Beste investeringen jeg har gjort i disse 2 årene med prøving. Jeg hadde aldri klart å tempe til riktig tid, eller fått riktig temp med vanlig tempmåling. Sjeleglad for at jeg har kjøpt denne [emoji1376] Slipper å tenke på når en skal stå opp og kan sove så lenge en vil på fridager [emoji1374] Eneste en må huske er å stappe «egget» opp i dåsa og kvelden, og ta det ut når du står opp. Og jeg har nå fått min første ordentlige eggløsning som jeg har 100 % kontroll over [emoji1376]

IMG_2357.JPG
 
Da har jeg bestilt min egen OvuSense monitor i dag, nå er det bare å vente på posten. Håper jeg får den til neste helg slik at jeg kan starte i Juli PP.
 
Dette så jo helt genialt ut! :)
Flott at man ikke kjenner at den er i, da! Jeg er en sånn en som irriterer meg grusomt bare over en tampong :p
 
Denne ER genial! [emoji2][emoji1376] Lykke til med din nye OvuSense [emoji4]
 
Tok litt tid før jeg kom i gang å bruke Ovusense min er i 1PP nå med den og er kjempefornøyd så langt.
Men speñingen er den samme som med FF og ventingen utrolig lang :angelic:


Screenshot_20190224-064615.jpg
 
Er det noe alla pearly og ladycomp? De måles i munnen hver morgen til samme tid og kan brukes som prevensjon og planlegging til graviditet. jeg har pearly. Jeg brukte den tidlig 2000 tallet den første, då hadde jeg en pause noen år, men har kjøpt ny nå igjen for noen mnd siden. Er app på tlf som viser når jeg er fertil, har eggløsning og sikre/usikre dager i syklus.

jeg betalte litt over 3500-4000 kr for den men den varer livet ut omtrent
 
Er det noe alla pearly og ladycomp? De måles i munnen hver morgen til samme tid og kan brukes som prevensjon og planlegging til graviditet. jeg har pearly. Jeg brukte den tidlig 2000 tallet den første, då hadde jeg en pause noen år, men har kjøpt ny nå igjen for noen mnd siden. Er app på tlf som viser når jeg er fertil, har eggløsning og sikre/usikre dager i syklus.

jeg betalte litt over 3500-4000 kr for den men den varer livet ut omtrent

Ikke helt, da du slipper å stå opp til samme tid med denne, den bare setter du i før du legger deg, også har du temperaturen når du står opp. Men jeg har ikke prøvd den, bare det jeg leste av det som sto om den. Høres kjempe interessant ut for min del som aldri står opp samtidig. Men jeg vil også gjerne høre mer om den fra andre som har prøvd
 
Er det ingen som har erfaring med denne?
 
Back
Topp