OvuSense - fertilitetsmonitor

Fruflis

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Etter å ha fått påvist PCOS, vært prøver i 2 år uten et eneste hint av graviditet, tenker jeg nå å gå til innkjøp av OvuSense fertilitetsmonitor. Det er en temperaturmåler du har i skjeden hele natten, og slipper dermed å stå opp til samme tidspunkt hver dag. Temperaturen sendes direkte til en app på telefonen.

Er det noen som har prøvd denne, evt hørt om den? Det høres jo veldig lovende ut :) Den er dyr. 1300 NOK ca, og med månedsabonnement på ca 250 NOK. Men jeg hopper i det og gir det en sjanse. Artig å høre om det evt er andre som har vært borti den :)

823f1a91ab2801facf657ad3f353d2e9.png
 
Hørtes spennende ut! Håper du poster erfaringer etter hvert som du bruker denne!
 
Har hørt om den, men kan ikke ta meg råd til det nå.
 
Jeg skal gi en oppdatering her når jeg har fått testet den ut litt [emoji5] På vei med posten nå.
 
fb90930ee539d4516f83311c60d93599.png

5c5379908aeb2fefb46b2b0c71ad3e9e.png
 
Så spennende, håper som nevnt av flere at du oppdaterer når du har fått prøvd den litt:) Lykke til og håper den har god effekt:)
 
Fikk den i posten i dag, artig liten sak [emoji23]
Den er ikke «stiv» slik den ser ut som. Halen er myk og «geléaktig». Spennende å prøve! Tror jeg har EL i dag, så får se om den gjør sin nytte neste syklus [emoji4] Jeg har stor tro på den, spesielt for oss med PCO(S).

3e88b6805063c8a53ac41bd291f20aeb.jpg


334674e06a4a75c931360ee2f9ab8975.jpg


Slik ser appen og målekartet ut:
b8283c83ffb618036e1f05e966217f57.png
 
Spennende! Følger denne :)
 
Jeg så på denne sist vi var på prøvekjøret, men kjøpte den ikke. Ser genial ut da [emoji1303]
 
Syntes også den fremstår genial. Gjenstår å se om den lever opp til forventningene [emoji2]
 
Første natt med OvuSense gikk overraskende bra. Enkel å sette inn og enkel å få ut i dag tidlig. Merket ikke noe til den når den først var satt inn. Koblet den til tlf i dag tidlig, og i løpet av 20 sekunder hadde den koblet seg opp automatisk og registrert nøyaktig temperatur inn i grafen [emoji1376]
 
4 netter med OvuSense, og i dag mente den at EL er oppdaget! [emoji43] Det kan stemme, men samtidig er jeg usikker da jeg fikk veldig positiv ELtest på onsdag, og negativ torsdag. Men hadde mye ELslim i går, så kan faktisk hende EL er i dag. Men er veldig usikker på om den har rett etter bare 4 netter med kartlegging - hvis det stemmer så må jeg nesten anbefale denne til alle som strever med å finne EL og å bli gravid [emoji5]

fc0727c73670fb83dd009c7b16747b92.png
 
Så spennende! Denne høres jo genial ut :joyful: Får se om jeg kanskje spanderer på meg en slik hvis det ikke klaffer snart. Er så lei av å måtte våkne kl 6 hver eneste dag for å tempe :yuck:
 
Så spennende! Denne høres jo genial ut :joyful: Får se om jeg kanskje spanderer på meg en slik hvis det ikke klaffer snart. Er så lei av å måtte våkne kl 6 hver eneste dag for å tempe :yuck:

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg hadde ikke sjans til å ta vekkerklokke på et visst klokkeslett hver dag, så da var denne genial! [emoji1376][emoji2]
 
Har brukt den nå i 9 netter. Glemte å tempe 2 av dem [emoji849] Foreløpig oppdatering er at den er fantastisk enkel å bruke! Måler ekstremt nøyaktig. Den holder kontroll over temperaturene dine gjennom natten, og har dermed ekstra mye data for å finne riktig temperatur og riktig tidspunkt i syklus. Den er behagelig å bruke, på den måten at du ikke merker noe til den etter den er satt inn. Veldig enkel å få ut dersom du må på do eller dere skal kose dere etter leggetid. Enkel å vaske. Veldig lite tidkrevende i en ellers hektisk og travel hverdag [emoji5] Krever bare 2 min av deg på morgenen med vasking og registrering av temp.

Jeg trodde EL var tidligere grunnet positiv EL test. Har PCOS, så kan ikke alltid stole på at egget slipper med bare teststrimler. Spent på om vi fikk det til å klaffe når denne viste EL. Vi trodde alt håp denne pp var borte, men plutselig viste den EL samme dag som vi tilfeldigvis koste oss ekstra [emoji5]

Jeg kan anbefale denne på det sterkeste [emoji5][emoji1360]
 
ff9c89ab24cf139426026b8d8edf4b4b.png


«Hull» på de to dagene hegg se glemt å putte Mr. Spermy inn ved leggetid [emoji85]
 
Jeg vurderer sterkt å bestille denne...
Hvor mye ble totalprisen på (mtp toll etc)? Bestilte du på ovusense.com?
 
Back
Topp