Overvektig og gravidmage

Spire_ønske

Elsker forumet
Hei:)
Jeg veier ca 102kg og er 164cm høy. Er i dag 10+3 og lurer på om jeg kommer til å få sånn fin gravidmage en eller annen gang lenger ut i svangerskapet.

Er det noen som har erfaring med det? Er jo så koselig med gravidmage som titter ut:) Men er redd jeg bare kommer til å se mer overvektig ut...
NB: Jeg ønsker ikke å henge ut noen her, bare sånn at det er klart. Lurer bare på om jeg kan glede meg til en gravidmage jeg også.
 
Med førstemann fikk jeg ikke fin gravidmage. Med andremann var jeg litt lettere og da fikk jeg en fin mage. Jeg var og er tyngre enn deg, men også betydelig høyere.
 
Det skal sies at jeg følte at babyen lå litt annerledes andre gangen, I tillegg til at hun var høyere. Litt usikker på om den hadde noe å si.

Noen sier at det har mye å si hvordan babyen ligger i magen, så du har nok rett.
 
Jeg har stram og fin gravidmage ned til navlen - under er det slapt [emoji14] Er i uke 30. Ser fint ut med gravidtruse og kjole da!
 
Fikk fin mage med første.
Med andre var den nesten fin, men et lite heng nederst. Kan komme av "løshud" pga jeg var større første gangen.
Nå tredje gang har jeg ikke kommet lenger enn uke 10, og er dessverre tyngst nå, så gjenstår å se..
 
Jeg følte ikke at jeg fikk sånn fin gravidmage, dessverre.
Men jeg har sett andre store damer som har fått det [emoji173]
 
Jeg var litt overvektig da jeg ble gravid men hadde ikke hengete mage på noen måte, den var bare ikke helt flat. Det tok lang tid før magen kom (uke 17-18) og det tok enda noen uker før den ble ordentlig rund men nå (uke 25) synes jeg den er fin og rund og at den ser ut som en vanlig gravidmage, den er ikke helt hard "utenpå" men henger ikke.
 
Jeg var litt overvektig da jeg ble gravid men hadde ikke hengete mage på noen måte, den var bare ikke helt flat. Det tok lang tid før magen kom (uke 17-18) og det tok enda noen uker før den ble ordentlig rund men nå (uke 25) synes jeg den er fin og rund og at den ser ut som en vanlig gravidmage, den er ikke helt hard "utenpå" men henger ikke.

Koselig at du fikk gravidmage da:)
 
Back
Topp