Overtidstråd

Mammanøgget

Blir kjent med forumet
Flere enn meg som er på overtid og begynner å bli utålmodig? [emoji21] i gang med tredje overtidsdagen og snupp gir INGEN tegn til at hun er på vei ut, merker knapt kynnere en gang [emoji32] begynner å bli redd for at fødselen må settes i gang på 12. dagen[emoji33] kan jeg håpe det plutselig skjer noe uten noe som helst forvarsel? [emoji38] vil møte henne nååå!
 
Har enn 5 dager til termin og holder på å koke i hode. Men blir satt i gang på termin så slipper å vente mer.
 
Jeg hadde ingen tegn/forvarsel sist, da vannet plutselig gikk midt på dagen! Har aldri hatt en kynner eller slimpropp eller noe som helst, så går bare og venter selv, 39+0 i dag :)
 
To dager til termin her, og nekter å være med på denne tråden [emoji28]
Begge mine tidligere svangerskap startet pang. Den første med at vannet gikk og den andre med plutselige tette og lange rier. Så det er håp [emoji106][emoji4]
 
Min første startet med rier ut av det blå om morgenen! Nå derimot på 6 dager overtid har jeg hatt murringer og kynnere med smerter flere ganger daglig, og det skjer ingenting... var hos jm i dag og hun strippet meg, så krysser fingre for at det hjelper!!!!!
 
Da får vi håpe vi snart er i mål alle mann[emoji28][emoji1] er så rart å se for seg at det plutselig skal starte når eg føler meg helt likedan som i tidligere trimestre [emoji85]
 
Jeg har 5 dager igjen til termin nå, men gikk 11 dager over sist. Ble vel strippet en uke over termin, uten særlig effekt ettersom jeg fødte 4 dager senere. Fødselen startet helt ut av det blå med rier på kvelden. Ingen slimpropp, ingen spesielle modningstegn. Regner med å henge meg på denne tråden når jeg har passert termindatoen denne gangen også :p
 
Uff, jeg er livredd for å joine denne tråden:( 8 dager til termin nå da, men jeg trodde baby skulle komme litt før og jeg føler heller ikke at det bare vil skje helt plutselig uten forvarsel. Føler liksom jeg vil vite det litt på forhånd:p

Er av en eller annen grunn ganske redd for å gå overtid:nailbiting: Litt pga vekt, bekymret for å føde en stor unge siden jeg er liten (men baby er estimert til gj.snitt 3,5-3,6 kg:wideyed: Og ikke minst veldig redd for dødfødsel...:sorry: Føler det er stor risiko (og gjerne uten forvarsel??:nailbiting:) ved overtid?
 
Uff, jeg er livredd for å joine denne tråden:( 8 dager til termin nå da, men jeg trodde baby skulle komme litt før og jeg føler heller ikke at det bare vil skje helt plutselig uten forvarsel. Føler liksom jeg vil vite det litt på forhånd:p

Er av en eller annen grunn ganske redd for å gå overtid:nailbiting: Litt pga vekt, bekymret for å føde en stor unge siden jeg er liten (men baby er estimert til gj.snitt 3,5-3,6 kg:wideyed: Og ikke minst veldig redd for dødfødsel...:sorry: Føler det er stor risiko (og gjerne uten forvarsel??:nailbiting:) ved overtid?

Skjønner godt at du blir stresset og nervøs av det med overtid, det er helt naturlig nå mot slutten av svangerskapet. Maaange blir mer bekymret på slutten av graviditeten. Men husk at risikoen for dødfødsel etter termin er svært lav - under en promille. Og snakk med jm om bekymringene dine.

Hvis du merker at babyen forandrer bevegelsesmønster e.l er der bare å ringe fødeavdelingen, de vil ta dette på alvor. Babyen vil jo selv bestemme når den skal ut, og det er like vanlig å føde noen dager over termin som noen dager før.
 
7 dager over tiden nå. Har virkelig ikke lyst til å bli satt i gang. Har hørt at fødselen kan bli vondere da [emoji53][emoji53]
 
Back
Topp