Overtidskontroll keisersnitt

Bruker59ce

Flørter med forumet
Skal på overtidskontroll på torsdag hvis det ikke har blitt noen fødsel før den tid.
Er det noen her som har fått valgt keisersnitt istedenfor å bli satt i gang?
Jeg har ikke så veldig lyst til å bli satt i gang, ble det første svangerskap og da ble jeg drivende på lenge og det endte med at jeg ble klipt og at de måtte massere på brystet til babyen min, pga av hjertefrekvensen eller noe sånn hadde gått ned.
 
Jeg har ikke hatt keisersnitt, men ble satt i gang begge ganger. Første fødsel var hektisk og dramatisk mens andre var veldig grei og ukomplisert. Heldigvis er ikke alle fødsler like, så det er hvertfall noe å ta med seg hvis du må settes i gang:)
 
Alltid lov å spørre :) Du kan jo prøve å få en avtale om at hvis du ikke føder innen en gitt dato, så blir det KS? Fortell hva du føler
 
Jeg har fått en skriftlig avtale om visse kriterier for når de skal gjøre KS. Har også dårlige erfaringer med igangsetting fra sist gang, som endte med akutt KS, men ønsker helst å unngå KS denne gangen likevel. så jeg vil gjerne gjøre et forsøk. Håper forløpet blir helt annerledes denne gangen. Snakk med legene!
 
Skal på overtidskontroll på torsdag hvis det ikke har blitt noen fødsel før den tid.
Er det noen her som har fått valgt keisersnitt istedenfor å bli satt i gang?
Jeg har ikke så veldig lyst til å bli satt i gang, ble det første svangerskap og da ble jeg drivende på lenge og det endte med at jeg ble klipt og at de måtte massere på brystet til babyen min, pga av hjertefrekvensen eller noe sånn hadde gått ned.
Hvordan gikk det?
 
Jeg fikk dato for igangsetting. Det var modent og klart, men han lå litt høyt opp med hode.
Den 22.mai ble dagen for igangsetting. De prøvde å sette inn ballong, men begynte å blø. Så da ble det tablett. Jeg trengte bare en tablett og fra det tok skikkelig tak så gikk det veldig fort til babyen var ute.
 
Back
Topp