Oversikt sladrevenn

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Her er oversikten jeg har laget på hvem som sladrer med hvem:
Om noen har noen innvendinger eller ønsker om endring så skal vi klare å få det til ;)


Elewyn - 4 juli (Vestfold) -------------------------- Snart3søte - 19 juli (Gjøvik)

Gizom - 4 juli (Tønsberg) -------------------------- Amahel 10- juli (Haugesund)

lillesøsterellerbror - 6 juli (SUS) ----------------- Gull Lilje - 1 august (SUS)

roni - 7 juli (Drammen) ---------------------------- ~lykkelig med barn~ - 22 juli

-blomsterpiken - 10 juli (SUS)-------------------- Smurfine - 21 juli (SUS)

Skotty - 8 juli (SUS) --------------------------------- ***Lykkelig*** - 20 juli (Haugesund)

Chicago - 20 juli (Bergen) ------------------------- Lotus4_2 - 15 juli (Bergen)

Wannabe - 25 juli (Ahus) -------------------------- Lillian84 - 12 juli (Arendal)

Bridget - 29 juli (Lillehammer) ------------------- Majalis - 17 juli (Lillehammer)

Wilma - 30 juli (Vestfold) ------------------------- Apekatt - 23 juli (St.Olavs)

maryann - 1 august (Haugesund) -------------- ulfa - 21 - juli (Molde)

Repooc87 - 17 juli (Lillehammer)--------------- Frøken Fryd - 21 juli (Haugesund)

maria2009 - 13 juli (Ahus) --------------------- Frøken Fryd - 21 juli (Haugesund)
 
Tusen takk Frøken Fryd :)
Håper alle ble fornøyde.

Og det er plass til flere ;)
 
Virker koselig dette, men jeg ser for meg at hvis jeg vil sladre så gjør jeg det selv. Er usikker på hvor mye jeg kommer til å dele av akkurat "innspurtsfasen", så derfor har ikke jeg meldt meg på :)

Men for en innsats av deg da, Amahel!
 
Ser jo helt supert ut! Flinke deg:)
 
Virker koselig dette, men jeg ser for meg at hvis jeg vil sladre så gjør jeg det selv. Er usikker på hvor mye jeg kommer til å dele av akkurat "innspurtsfasen", så derfor har ikke jeg meldt meg på :)

Men for en innsats av deg da, Amahel!
Joda, jeg regner med at jeg klarer fint å sladre selv jeg også, men det er litt koselig også å ha en sladrevenn i bakhånd ;)
 
Om noen er mindre fornøyde med hvem de er satt sammen med så ikke nøl med å ta kontakt.
Kan også kontaktes på PM om det heller er ønskelig, så skal vi flytte på og trikse litt så alle blir fornøyde ;)
 
Flink du er:)
 
Så flink du er :) Kommer nokk til å sladdre selv om eg får annledning til det,men er lettere å sende en sms til sladdrevennen enn å kave seg innpå forumet fra mob(vertfall på min;) )
 
Rakk ikke å få gitt info til min sladrevenn før jeg ble lagt inn nå så skrev bare innlegg. Har bare mobilen så jeg skal prøve å holde dere oppdatert, men skjer det noen endring her så har jeg fått beskjed om at ting må skje fort.
 
Rakk ikke å få gitt info til min sladrevenn før jeg ble lagt inn nå så skrev bare innlegg. Har bare mobilen så jeg skal prøve å holde dere oppdatert, men skjer det noen endring her så har jeg fått beskjed om at ting må skje fort.
Er det noe galt?
Ble litt skremt her nå jeg..... :confused:
 
Se egen tråd fra henne, "innlagt", Amahel. :)
Så den nå etterpå.
Skummelt.
Akkurat dette jeg går og bekymrer meg for hver dag. Og nettene er et rent helvete da jeg ikke får sove og er redd for noe skal skje nå. :confused:
 
Så den nå etterpå.
Skummelt.
Akkurat dette jeg går og bekymrer meg for hver dag. Og nettene er et rent helvete da jeg ikke får sove og er redd for noe skal skje nå. :confused:

Uff... Synd at du bekymrer deg sånn. Men nå blir det tryggere og tryggere for oss julijenter DERSOM det skulle skje noe. Vi er heldigvis over det mest kritiske punktet,og får all god hjelp som finnes hvis det skulle skje. Men ja,vondt å stri med sånne bekymringer altså.

Er det noen spesiell grunn til bekymringa di? Håper at det går bra og at bekymringene er "unødige" :)
 
Uff... Synd at du bekymrer deg sånn. Men nå blir det tryggere og tryggere for oss julijenter DERSOM det skulle skje noe. Vi er heldigvis over det mest kritiske punktet,og får all god hjelp som finnes hvis det skulle skje. Men ja,vondt å stri med sånne bekymringer altså.

Er det noen spesiell grunn til bekymringa di? Håper at det går bra og at bekymringene er "unødige" :)
Nei det er nettopp det at jeg har jo ingen grunn til det.
Begynte her i påsken ved at jeg sov dårlig på nettene både på turen i London og når vi var og hentet bilen.
Sover litt bedre nå, men det er noe som er skjedd med kroppen, for jeg er så urolig på kveldene og netten.
Men jeg kan ikke si hvorfor heller. hadde jeg nå kunnet si at derfor føler jeg det slik, så hadde det nok vært lettere å takle.
men nå skal vi ikke bruke denne tråden til slikt ;)
Jeg klarer meg nok, og som sagt så har jeg egentlig ingen verdens grunn til å bekymre meg, det er nok bare dt at jeg er litt sliten og sover dårlig som gjør det ;)
 
Back
Topp