Overnattet far på barsel etter fødselen?

Ingen av delene:p
Vi valgte at han dro hjem, for at alle skulle være mest mulig uthvilt dagen etter :)
 
Med eldste lå vi alle tre på barselshotell.

Mes de to yngste var vi alle hjemme.
 
Han var hjemme de to første nettene og så sov han to netter med oss på hotellet :)
 
Med eldste sov han der første natta. Så måtte han hjem, jeg lå på dobbeltrom som da ble opptatt.

Med nr 2 måtte han hjem til eldste utpå ettermiddagen den dagen hun ble født, bestefar som hadde passet eldste måtte hjem.

Synes egentlig det var like greit jeg :p
 
Nei, han måtte hjem til eldste.
 
Første gangen fekk me familierom, og far var der i fem dagar. Fire av dagane var mini på nyfødtintensiven.

Andre gang hadde me faktisk også plass til far, men han valgte å reisa heim å sove;) Og sjølvsagt ta seg av eldstemann, var der i tre dagar aleine, og syns det var kjempekjedeleg;) Fekk ikkje reise heim tidlegare pga bilyd på hjertet
 
Sammen med meg. Baby lå på nyfødt intensiv (født for tidlig)
 
Vi var begge på pasienthotellet og reiste fra sykehuset så fort som mulig, hadde det hvert noe vet jeg at han hadde hvert med oss ❤
 
Hakke født enda men fått innvilget at far får være med oss på barselavdeling. Helt uaktuelt å være uten han
 
Vi fikk familierom de to første nettene, til tross for at det var ganske så fult. Ble enige om at siste natten så dro han hjem, så han fikk seg en ordentlig natt før vi kom hjem :)
 
Han valgte å dra hjem. Men neste natt overnattet han, for han hadde angret på at han dro og ikke fått sove :p
 
Siden eldste ble født midt på svarte natta så var far på sykehuset fra ettermiddagen til noen timer etter fødsel, så dro han hjem for å sove (hadde vært på nattevakt da fødselen startet så han hadde ikke sovet på to døgn) og kom tilbake senere på dagen og var sammen med oss noen timer hver dag til vi fikk reise hjem :)
Blir vel tilsvarende med nr to: han er med på fødselen og returnerer hjem etterpå. Syns det var helt greit jeg :)
 
Han har sovet hjemme begge gangene.
 
Første gangen var han der med meg hele tiden, fire netter eller hva det var.
Andre gangen dro han hjem rett etter fødsel.
Tredje gangen sov han en natt med meg, deretter dro han hjem.
 
Back
Topp