OUL

Jeg skal neste torsdag. Er da akkurat 18+0.
Men her jeg bor er det ellers veldig normalt å vente helt til uke 20...
 
Jeg fikk 19+1, det kan hende det er dårlige kapasitet i mai grunnet alle de røde dagene?
 
Jeg fikk 19+1, det kan hende det er dårlige kapasitet i mai grunnet alle de røde dagene?
Den skal vel helst være mellom uke 18-20? Jeg har fått 19+2. Forrige gang var jeg nærmere 20 uker, tror jeg. Tror 19ish er helt standard.
 
Last edited:
Den skal vær helst være mellom uke 18-20? Jeg har fått 19+2. Forrige gang var jeg nærmere 20 uker, tror jeg. Tror 19ish er helt standard.
19 + er helt innafor ja :) Tenkte mest på hun som skrev innlegget som har fått 20+3, forstår hun føler det er lenge å vente ;)
 
Jeg er helt ny her [emoji258] Håper ikke jeg poster på helt feil plass nå da [emoji28] Legen min hadde visst glemt å henvise til UL...[emoji32] Spørs når jeg får time da?Jeg er 15+2 i dag
 
Jeg er helt ny her [emoji258] Håper ikke jeg poster på helt feil plass nå da [emoji28] Legen min hadde visst glemt å henvise til UL...[emoji32] Spørs når jeg får time da?Jeg er 15+2 i dag

Som oftest klarer de å lage en time ganske snarlig om det trengs. [emoji5] Og du kan ennå være innafor om 4 uker. [emoji1303] Så satser på det ordner seg.
 
Begynner å bli utålmodig. Ble sendt for 2 uker siden. Er nå 16 +5.
 
Som oftest klarer de å lage en time ganske snarlig om det trengs. [emoji5] Og du kan ennå være innafor om 4 uker. [emoji1303] Så satser på det ordner seg.

Takk[emoji2] Ja,håper det jeg og.. Blir litt utålmodig,selvom jeg har vært på TUL i uke 13 [emoji28]
 
Yeey. Da har jeg fått time også ringte for å høre og da hadde jeg blitt glemt, eller falt ut av systemet. Fikk time 7 mai. 18 +5.
 
Back
Topp