Oul når?

Lizz83

Gift med forumet
Jeg er bare 14+ 1, men jeg har inntrykk av at alle har fått innkallelse til oul? Jeg har vært på sykehuset for 2 uker siden pga blødning og da sa hun at det var registrert at jeg skal ha oul, men jeg har ikke fått innkallelse?
Jeg skal begynne å jobbe igjen i midten av august og pga planleggingsdager og kurs før skolestart hadde deg vært fint å fått det nå sånn at jeg kunne planlagt litt.... også i forhold til mannen siden han pendler et godt stykke til jobben hver vei. :shifty:
 
Jeg er bare 14+ 1, men jeg har inntrykk av at alle har fått innkallelse til oul? Jeg har vært på sykehuset for 2 uker siden pga blødning og da sa hun at det var registrert at jeg skal ha oul, men jeg har ikke fått innkallelse?
Jeg skal begynne å jobbe igjen i midten av august og pga planleggingsdager og kurs før skolestart hadde deg vært fint å fått det nå sånn at jeg kunne planlagt litt.... også i forhold til mannen siden han pendler et godt stykke til jobben hver vei. :shifty:

Har du vært på 12-ukers kontroll hos lege eller jordmor da? De pleier å henvise på første kontroll. Evt ringe sykehuset og spørre når du skal ha om du er registrert alt.
 
Jeg er bare 14+ 1, men jeg har inntrykk av at alle har fått innkallelse til oul? Jeg har vært på sykehuset for 2 uker siden pga blødning og da sa hun at det var registrert at jeg skal ha oul, men jeg har ikke fått innkallelse?
Jeg skal begynne å jobbe igjen i midten av august og pga planleggingsdager og kurs før skolestart hadde deg vært fint å fått det nå sånn at jeg kunne planlagt litt.... også i forhold til mannen siden han pendler et godt stykke til jobben hver vei. :shifty:

Jeg venter også! Henvisningen ble sendt for over tre uker siden, og har ikke hørt noe. Ikke får jeg kontakt med sykehuset heller, så jeg er litt irritert. Håper å få innkallingen snart, jeg må også planlegge litt for å få hverdagen til å gå opp - så litt varsel hadde vært greit!
 
Jeg fikk innkallelse til Oul denne uka, etter 4uker siden jeg var hos legen min på første kontroll. Så det går litt tregt nå i ferien virker det som :p Er 15+2 i dag og skal ha time 23 august.
 
Jeg skal nå på torsdag, da er jeg 18+2.
Legen henviste da jeg var 11+6, fikk time samme dagen, på helsenorge.no. brevet kom i posten ca. en uke etterpå.
Jeg var på tul 11+6, så kunne også bare avtale i luken når jeg var der fikk jeg beskjed om.
Du får nok innkalling snart, ellers kan du jo kanskje ringe å høre? :)
 
Sist gang fikk jeg brevet på dagen fire uker før OUL og mer enn en måned etter at henvisning ble sendt inn.
 
Ok. Burde være ca 4 uker til... men jeg ligger i systemet til sykehuset. Var på 12ukers ul på føden. Legen bekreftet at det da at jeg lå inne
 
Jeg fikk time til OUL da jeg var 10 uker på vei...så ingen hjelpsomme svar herfra.. :p
 
Jeg får alltid brev i posten fra sykehuset. Fikk det da jeg var der i uke12. Men jeg skal til jordmor på onsdag. Skal høre med henne da
 
Jeg fikk time samme dagen som på 12 ukers kontrollen (på nett). Fikk og brev i posten halvannen uke senere. Er 18+3 når jeg skal dit.
 
Sniker fra desember.

Jeg ville kanskje ha ringt sykehuset og sjekket om du ikke hører noe i løpet av kort tid. Jeg fikk innkallelsen en uke etter 1. svangerskapskontroll i uke 13 og 5 uker før OUL.
 
Herreguuud! Gravid-hjernen min kan noen få gratis altså.... lå et åpna brev på kjøkkenet fra sykehuset om time til oul :banghead: fått time 18.august. Selvsagt når bhg og Sfo er stengt og vi ikke hat barnevakt.... så jeg har tydligvis fått innkallelse, registrert det, men ikke lagret det i toppen :inpain:
 
Herreguuud! Gravid-hjernen min kan noen få gratis altså.... lå et åpna brev på kjøkkenet fra sykehuset om time til oul :banghead: fått time 18.august. Selvsagt når bhg og Sfo er stengt og vi ikke hat barnevakt.... så jeg har tydligvis fått innkallelse, registrert det, men ikke lagret det i toppen :inpain:

Dumt det ikke var 14.august og timen før/etter meg...for da kunne jeg underholdt dem mens dere var inne... :)
 
Dumt det ikke var 14.august og timen før/etter meg...for da kunne jeg underholdt dem mens dere var inne... :)

Det ordner seg nok uansett :) da får de ev være med inn. Eller så får mannen underholde de mens jeg er inne. Vet ikke om det er så lett å få flytta på rutineultralyden heller
 
Det ordner seg nok uansett :) da får de ev være med inn. Eller så får mannen underholde de mens jeg er inne. Vet ikke om det er så lett å få flytta på rutineultralyden heller

Vet noen har blitt nektet å ha med søsken inn... det kommer muligens an på hvem jordmor man treffer på... bare sånn at dere er forberedt på at pappa og barn må vente ute i begynnelsen. Jordmor vil kanskje sjekke at alt er som det skal FØR far og barn slipper inn.. :)
 
Herreguuud! Gravid-hjernen min kan noen få gratis altså.... lå et åpna brev på kjøkkenet fra sykehuset om time til oul :banghead: fått time 18.august. Selvsagt når bhg og Sfo er stengt og vi ikke hat barnevakt.... så jeg har tydligvis fått innkallelse, registrert det, men ikke lagret det i toppen :inpain:
Godt andre sin hjerne er slått av, du er ikke alene;)
Glemmer det meste..
 
Herreguuud! Gravid-hjernen min kan noen få gratis altså.... lå et åpna brev på kjøkkenet fra sykehuset om time til oul :banghead: fått time 18.august. Selvsagt når bhg og Sfo er stengt og vi ikke hat barnevakt.... så jeg har tydligvis fått innkallelse, registrert det, men ikke lagret det i toppen :inpain:

:laughing025 er ikke lett med den gravid hjernen.
Tror ikke det skal være noe problem å få flyttet timen :)
 
Back
Topp