OUL - ikke få vite kjønn

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember
Utmarsj 2024
Hvor mange her fikk IKKE vite kjønn på ordinær ul?? Og hvorfor?
Skal på oul neste uke, og er kjempespent på hvem som gjemmer seg der inne! :)
Beundrer dere som klarer å gå et helt svangerskap uten å vite - og det frivillig xD
 
Jeg ønsker ikke å vite. Så vi tror vi kommer til å si at vi ikke vil vite denne gangen. Et vennepar av meg fikk ikke vite, navlestrengen lå i veien.
 
Her var ikke kjønnet veldig tydelig, så vi har bestilt oss ny privat time. :)
 
Fikk ikke vite med nr 1, var umulig å få sett noe ... men oul er hovedsaklig for å finne ut om alt er i orden , så da var det bare å vente :)
 
Vi fikk ikke se kjønn, babyen lå omtrent med hodet mellom beina så var umulig å se.
 
Første gangen ville ikke vi vite kjønnet, vi hadde nok heller ikke fått vite noe på OUL da ungen lå med ryggen til 90% av tida. Jeg måtte drikke kaldt, gå rundt i rommet og de var på nippet til å ordne meg ny ultralydtime for å få sjekket alt de skulle sjekke opp. Denne gangen var vi usikker på om vi ville vite, men så det så tydelig hun som tok ultralyden trengte vell egentlig bare å bekrefte at det vi så var riktig :smiley-ashamed004
 
Vi fikk nesten ikke vite pga han lå så vanskelig til. Fikk ikke bilder en gang[emoji28] men hun klarte akkurat å få et veldig klart øyeblikk mellom bena å da så både jeg og samboer tissefanten før hun sa noe[emoji28]
 
Ville ikke vite med nr 1[emoji6] ville vite med alle de andre 3
 
Sniker fra Oktober, vi fikk ikke vite på OUL på grunn av stillingen mageboeren lå i, lå med navlestrengen mellom bena og bena i kryss, hun gjettett jente, men sa at det var egentlig helt umulig å se det, fordi det fort kunne gjemme seg noe bak navlestreng/bena. Ikke fikk vi se noe ansikt/ profil heller siden lille hele tiden lå snudd med ansiktet inn mot minn rygg med armene opp:wtf:

hadde først tenkt å bare la det vær å ikke vite, men med håpløst utvalg i kjønnsnøytrale klær og kjedelig utvalg på endel annet baby utstyr + vanskligheter med navnevalg har vi ombestemt oss.

Så nå har vi bestilt privat Ul for å se om vi klarer å få sett kjønnet på mageboeren og forhåpentligvis også ansikt/profil:)

Lykke til på OUL:Heartred
 
Tjoh, heldigvis fikk vi se/vite kjønn :)
Frisk og fin jente, får vi <3 Akkurat som bestilt :-D For ei omstilling, etter å ha fått 3 gutter på rad! xD
 
Tjoh, heldigvis fikk vi se/vite kjønn :)
Frisk og fin jente, får vi <3 Akkurat som bestilt :-D For ei omstilling, etter å ha fått 3 gutter på rad! xD
Gratulerer med ei lita frisk tulle i magen[emoji177] [emoji175] [emoji173]
 
Back
Topp