OUL idag - gutt nr 2

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Alt så fint ut på OUL og det er en liten gutt i magen! Ble satt tilbake 5 dager - var litt forventet siden de første testene jeg tok var negative..

Jeg blir fortsatt eneste jente i huset - vi har en hannhund, mannen, lillegutt på 3 år og nå en gutt i magen! Tror det blir kjempekjekt, men så kommer det kanskje en diskusjon om et tredje barn om noen år.. hva tenker dere andre som har 2 (eller flere) barn av samme kjønn?

Og ikke misforstå meg - jeg er superglad og veldig lettet etter OUL! Minigutt er veldig velkommen og elsket allerede!
 
Gratulerer så mye med en liten guttebass i magen[emoji178][emoji175][emoji177]
 
Gratulerer med guttebaby [emoji173] siden jeg venter første gutt selv har jeg ikke noen innspill på det med et eventuelt barn nummer tre, men vi kommer til å gi oss på to barn (hvis vi skulle være så heldige å få to) selv om neste også skulle bli gutt. Tenker at det avgjørende er om dere ønsker et barn til, uavhengig av kjønn. Hvis svaret er ja - kjør på. Hvis dere ønsker å prøve på nummer tre kun i håp om å få jente ville jeg kanskje tenkt meg om én gang til [emoji4]
 
Gratulerer med guttebaby i magen! :Heartblue
Jeg har to fra før, men en av hvert kjønn så har ingen gode erfaringer å komme med sånn sett... Her var det rett og slett bare ønsket om et barn nr 3 som var avgjørende :)
 
Gratulerer :) ble vel litt mer ekte nå, tenker jeg. Vi har også en gutt på snart tre fra før. Vi tenkte å ikke vite kjønn igjen, men det er sikkert en gutt nå og [emoji28] selv om endel av meg tror det er ei jente... svigerbror har to jenter fra før (under 5 år) og fikk nettopp en liten gutt som nr tre [emoji4]
 
Gratulerer med guttebaby [emoji173] siden jeg venter første gutt selv har jeg ikke noen innspill på det med et eventuelt barn nummer tre, men vi kommer til å gi oss på to barn (hvis vi skulle være så heldige å få to) selv om neste også skulle bli gutt. Tenker at det avgjørende er om dere ønsker et barn til, uavhengig av kjønn. Hvis svaret er ja - kjør på. Hvis dere ønsker å prøve på nummer tre kun i håp om å få jente ville jeg kanskje tenkt meg om én gang til [emoji4]

Skjønner hva du tenker, og hvis vi går for barn nr 3 vil barnet være velkomment uansett kjønn.. Har en følelse på at vi gir oss med 2, men man vet jo aldri.. :) Det jeg mente var kanskje det at tanken/diskusjonen rundt om vi ønsker 3 barn kan være mer nærliggende med 2 gutter, enn om vi hadde fått en av hver..
 
Gratulerer med guttebaby i magen! :Heartblue
Jeg har to fra før, men en av hvert kjønn så har ingen gode erfaringer å komme med sånn sett... Her var det rett og slett bare ønsket om et barn nr 3 som var avgjørende :)

Og det ønsket er absolutt det viktige og det man må bestemme seg for! <3
 
Gratulerer :) ble vel litt mer ekte nå, tenker jeg. Vi har også en gutt på snart tre fra før. Vi tenkte å ikke vite kjønn igjen, men det er sikkert en gutt nå og [emoji28] selv om endel av meg tror det er ei jente... svigerbror har to jenter fra før (under 5 år) og fikk nettopp en liten gutt som nr tre [emoji4]
Jeg trodde at det var jente i magen her, for svangerskapene mine er så enormt forskjellige og "ALLE" sa at det måtte være jente denne gangen.. men 2 gutter blir helt perfekt nå i første omgang! Så får vi se etterhvert.. svigermor har FIRE gutter :-O hihi.. men alle andre i nær familien min har 2 barn - gutt og jente - så er vel noe mer hva man er vant til..
 
Back
Topp