Oss testetøser imellom

Er clearblue med kryss like kjent for skygger som den tidlige clearblue testen? Har selvsagt reist på ferie og glemte toalettmappen jeg hadde lagd klar med tester og urinprøveglass. Denne tok jeg før jeg reiste. Bildene er tatt etter tiden testen skulle leses av men var strek innenfor tiden også. Dog svakere Vis vedlegget 266690 Vis vedlegget 266691
Det der kan vel ikke være skygge, ser den godt[emoji4]
 
Joooda! Jeg har ikke sett streken din, men min var suuuuuuuupersvak i 3 dager uten endring før det skjedde noe. Ikke gi opp enda! Vis vedlegget 266699
Hvor mange dpo var du når du testet? Og når fikk du sterk strek? Nå har jeg bare babyplan tidlig tester liggende, kan seriøst ikke blakke meg på cb early [emoji28][emoji23] når ska jeg teste med babyplan sine da,skal jo vises på disse nå,men var blenda igår på utvannet urin vel og merke...
 
Hvor mange dpo var du når du testet? Og når fikk du sterk strek? Nå har jeg bare babyplan tidlig tester liggende, kan seriøst ikke blakke meg på cb early [emoji28][emoji23] når ska jeg teste med babyplan sine da,skal jo vises på disse nå,men var blenda igår på utvannet urin vel og merke...

Det var 7 dpo. 10 dpo ble den sterkere. Dette er fra i dag. 14 dpo og IKM.

Image1531555730.267414.jpg
 
Vet ikke om det synes så godt, men er det bare øya mine som lurer meg eller er det en veldig veldig tynn strek ?? :shy::rolleyes:
 

Vedlegg

  • 20180714_165057.jpg
    20180714_165057.jpg
    682,2 KB · Visninger: 146
Hei damer! Lenge siden jeg har vært innom her, men jeg må bare høre hva dere tenker om denne:
8DAFDD65-6A28-4092-9B72-55C1C321ECB4.jpeg


F4A37840-08B0-4E03-AD81-E37F9771BAF1.jpeg


Den har liksom bare farge på halve. Dette er på veldig utvannet ettermidagsurin, under to timer etter siste toalettbesøk, så synes det er litt rart.
 
Jeg synes den ser positiv ut [emoji4] Hvor mange dpo er du?

Ingen anelse på dpo, hadde en kort svak blødning for nesten to uker siden som kan ha vært el-blødning. Men tok en test til nå på samme urin, og den ser ganske blank ut, så er sikkert bare RFSU som tøyser som vanlig...
 
Back
Topp