Oss testetøser imellom

Er 4dpo og har planer om å vente til søndag/mandag før jeg svir av første test, men tar nå meg selv i å tenke; "jo... Men det er jo noen som får utslag 6-7 Dpo, så da kan jeg jo egentlig begynne å teste på fredag..." :banghead::hilarious:
 
Jeg synes de er best. Fikk positiv test 2 dager før på den enn på babyplan sin [emoji1]

Lykke til!!
Jeg klarte ikke å vente til det hadde gått 4 timer[emoji849] men jeg synes jeg skimter en strek! Får ikke tatt bilde enda (sitter på en utedo nå med for dårlig lys[emoji23]) får nok ikke tatt en til før i over imorgen med morgenurin [emoji28]
 
Jeg klarte ikke å vente til det hadde gått 4 timer[emoji849] men jeg synes jeg skimter en strek! Får ikke tatt bilde enda (sitter på en utedo nå med for dårlig lys[emoji23]) får nok ikke tatt en til før i over imorgen med morgenurin [emoji28]
Spennende [emoji4] [emoji28]
 
Spennende [emoji4] [emoji28]
Streken vises bedre i virkeligheten altså, men er det bare skyggestrek kanskje?[emoji848] ser dere noe eller er det bare meg?[emoji28]
837daede90fbf1ea91e47fe8b40a40f9.jpg
6a6d038639154803d67ce3a76a9a2a19.jpg
 
Skygge på babyplan i går (morgen), negativ i kveld.. 8-9 dpo.. håpet var der i går, men ble mye mindre nå. Orker ikke ny pp, men regner med tr kommer uønsket til helga... :shifty::(:meh:
 
IMG_2964.JPG


Klarte ikke å vente til i morgen, og måtte prøve ut redigeringensappen [emoji85] Siste tatt nå nettopp etter oppspart urin [emoji28]
 
Back
Topp