Oss testetøser imellom

Okei :) hadde ikke vanskeligheter med å se streken [emoji120] prøv på digital imorgen eller søndag? Håper for deg :)
Takk for det. Har en digital til som jeg satser på å ta på søndags morgen. Stripsene er 10 miu og den digitale er 20 miu, så jeg klamrer meg til håpet enda. Har menssmerter, så venter egentlig på mensen. [emoji29]
 
Takk for det. Har en digital til som jeg satser på å ta på søndags morgen. Stripsene er 10 miu og den digitale er 20 miu, så jeg klamrer meg til håpet enda. Har menssmerter, så venter egentlig på mensen. [emoji29]
Okei men jeg håper og TROR den streken betyr noe bra altså [emoji7] hold oss oppdatert da[emoji120]
 
Vis vedlegget 240533

Ny test etter jobb ga enda tydeligere strek. Fremdeles svak, men ser streken uten å myse i virkeligheten.

Svei av en digital som såklart var negativ. Typisk testene å leke med håpet mitt. :(
Har ikke problemer med å se streken

Her ser du mine tester fra 9dpo
Morgen fikk jeg strek som besto manne-testen på babyplan tidlig, men negativ digital.




IMG_6113.JPG


På kvelden 9dpo fikk jeg sterkere strimmel og positiv digital



IMG_6129.JPG
 
[emoji173] Finnes det noen digitale tester som slår ut på 10miu? *Utålmodig*
Også kan du demontere og se på strekene inni. Du ser på en av de siste sidene i tråden her har jeg lagt ut bilde idag av hvordan strimlene inni mine digitale har sett ut med ulikt resultat
 
Også kan du demontere og se på strekene inni. Du ser på en av de siste sidene i tråden her har jeg lagt ut bilde idag av hvordan strimlene inni mine digitale har sett ut med ulikt resultat
Hmm. Kult! Lov å håpe. :D Graviditet vil forklare hvorfor jeg brast i tårer på et møte på jobb i dag. Veldig ulikt meg egentlig.
 
Hei! Har er 14 dpo i dag (IKM-dag). Har tatt tester både morgen og kveld siste dagene, men synes ikke akkurat at streken blir særlig tydeligere, noe som bekymrer meg.. Hva tenker dere? Det er babyplan sine tidlig-tester (nyste nederst fra ca 2 timer siden).
Har kjøpt en digitaltest som jeg tenkte å ta i morgen tidlig..

2c28f3036277d5005245e9f403e98f94.jpg
 
Hei! Har er 14 dpo i dag (IKM-dag). Har tatt tester både morgen og kveld siste dagene, men synes ikke akkurat at streken blir særlig tydeligere, noe som bekymrer meg.. Hva tenker dere? Det er babyplan sine tidlig-tester (nyste nederst fra ca 2 timer siden).
Har kjøpt en digitaltest som jeg tenkte å ta i morgen tidlig..

2c28f3036277d5005245e9f403e98f94.jpg
Men det er jo streker der! [emoji2] Drikker du mye væske/ har du spist mat med mye væske de siste dagene? Er du 100% sikker på når EL var?
 
Men det er jo streker der! [emoji2] Drikker du mye væske/ har du spist mat med mye væske de siste dagene? Er du 100% sikker på når EL var?

Rimelig sikker ja, hadde syyke el-smerter noen timer og testa positivt på el, dagen etter var den negativ. Har variert litt hvor konsentrert urinen har vært når jeg har testet, men uavhengig av det synes jeg strekene fortsatt er ganske så like.. er vel kanskje bare litt utålmodig. Hadde jeg ikke vært på forumet her så hadde strekstyrke og stigning aldri streifet tankene mine [emoji23]
 
Oppdatering:
Mine antatte skyggestreker har ikke blitt noe sterkere. Venter fortsatt på tanta, men etter et skikkelig lavmål i morges har jeg bestemt meg for ikke å ha tester i hus før over helga [emoji28]

Nesten flaut å si det, men i morges dobbeldippa jeg to tester - sånn i tilfelle det skulle være mer fargestoff igjen og komme opp en strek [emoji849][emoji38]

#skada
 
Kanskje festeblødning! Jeg begynner 6-7 dpo, men jeg er testetøs deluxe!
Jaa men har jo spottet siden eggløsningen og da er det vel ikke det?? Men sterkere igår og idag og endrer farge :s okei men jeg går nok på en smell hvertfall på søndag 7dpo [emoji3] og kanskje imorgen [emoji120][emoji120]
Hmm. Kult! Lov å håpe. :D Graviditet vil forklare hvorfor jeg brast i tårer på et møte på jobb i dag. Veldig ulikt meg egentlig.
 
Oppdatering:
Mine antatte skyggestreker har ikke blitt noe sterkere. Venter fortsatt på tanta, men etter et skikkelig lavmål i morges har jeg bestemt meg for ikke å ha tester i hus før over helga [emoji28]

Nesten flaut å si det, men i morges dobbeldippa jeg to tester - sånn i tilfelle det skulle være mer fargestoff igjen og komme opp en strek [emoji849][emoji38]

#skada
Huff..haha.. som om æ sjøl skulle skrevet det.. hadde tester i flere dager med svake steker.. Men nå.. nesten ikke en skit å se på dem..
 
Huff..haha.. som om æ sjøl skulle skrevet det.. hadde tester i flere dager med svake steker.. Men nå.. nesten ikke en skit å se på dem..

Mistenker at disse skyggene er der med viten og vilje for å selge flere tester.
Funker fint på meg iallefall [emoji849][emoji23]
Ser jeg må innhente litt info fra traverne her om hvor jeg kjøper de beste billigtestene [emoji389][emoji389][emoji389]
 
Back
Topp