Oss testetøser imellom

Tok en digital nå som sa ikke gravid[emoji53] meeen jeg gjorde som dere damer har lært meg å demonterte den testen[emoji849] da var det disse tre strekene der, prøver å Google meg frem til hvordan jeg skal tolke de men det var ikke så lett[emoji1]
70fb8d509599df705c0d5a7798cbc57c.jpg

Dette burde jo jeg vite.. haha! Har demontert mange av de, men er en stund siden så husker ikke! Men du får nok svar av noen av disse andre jentene her [emoji173]️ hvor er du i syklusen? Og hvilke strips tester har du?
 
Tok en digital nå som sa ikke gravid[emoji53] meeen jeg gjorde som dere damer har lært meg å demonterte den testen[emoji849] da var det disse tre strekene der, prøver å Google meg frem til hvordan jeg skal tolke de men det var ikke så lett[emoji1]
70fb8d509599df705c0d5a7798cbc57c.jpg
Her ser du strekene i mine digital tester
IMG_6209.JPG
 
Dette burde jo jeg vite.. haha! Har demontert mange av de, men er en stund siden så husker ikke! Men du får nok svar av noen av disse andre jentene her [emoji173]️ hvor er du i syklusen? Og hvilke strips tester har du?

Har ustabil syklus pga pcos, og tester ikke etter EL, men somregel ligger jeg rundt 32-36 dager. Og nå er jeg på dag 34[emoji15] hadde kun noen strips i fra ebay så klarte ikke å stole helt på de, bestillte meg nye nå fra billigetester[emoji1]
 
Tenker det blir på mandag :) hvis ikke jeg fra tanta på besøk før det [emoji848] venter på noen tester i posten [emoji5]
Spennende! Men det er litt av en tålmodighetsprøve å skulle vente så lenge....
 
Spennende! Men det er litt av en tålmodighetsprøve å skulle vente så lenge....

Ekstremt også. Har vært veldig nære opptil flere ganger i dag og be sambo dra på apoteket, men klart å styre unna foreløpig:p prøver å si til meg selv at det er bedre å vente til mandag, for da er streke kanskje sterkere :p
 
Ekstremt også. Har vært veldig nære opptil flere ganger i dag og be sambo dra på apoteket, men klart å styre unna foreløpig:p prøver å si til meg selv at det er bedre å vente til mandag, for da er streke kanskje sterkere :p

Prøvde å si det samme til meg selv i går. Men før jeg ante ordet av det, spant bilen avgårde på vei til apoteket:facepalm:
 
IMG_20180112_164328.jpg


Ny test etter jobb ga enda tydeligere strek. Fremdeles svak, men ser streken uten å myse i virkeligheten.

Svei av en digital som såklart var negativ. Typisk testene å leke med håpet mitt. :(
 
Back
Topp