Orgasme=au?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Mannen reiste på mandag. Hadde en med han før han reiste og det var bittelitt vondt etterpå men ga seg fort.

Men i går kveld gjorde det veldig vondt! Lenge etterpå. Skikkelig smerter i magen og hadde vondt en stund. Det ga seg og jeg sovnet til slutt og i dag er det ikke vondt igjen.

Har googlet meg i hel å ser det kan være ganske normalt vist?

Flere som har det slikt? Eventuelt vert gravid tidligere og hatt det slikt men at det har blitt bedre ?

Er førstegangsgravid og har ikke peiling. Men blir lenge til jeg prøver på en orgasme igjen[emoji50] om jeg så må vente i 9 mnd.

Er 5 uker (4+3)
 
Nei nei nei!! Du må IKKE legge orgasmen på hylla, det er helt normalt!
Det er nesten som kynnere men det får du ikke får lenger ut i svangerskapet,da merker du det godt etter orgasmen.. magen blir kjempehard og det gjør litt vondt men er helt ufarlig :)
Som en massasje for barnet...:)

Jeg har det også sånn nå,det er livmoren som trekker seg sammen når du får orgasme og kan gi deg mensmurringer.. det er helt ufarlig og man kan IKKE provosere frem abort på denne måten, KUN om du er i faresonen for abort,påbegynt abort osv...
Orgasme er sunt og godt Så kos deg med GOD samvittighet, det er helt normalt :)
 
Takk for at du tok opp temaet! Jeg har vært urolig for akkurat det samme!!! Godt å høre at det er helt normalt!
 
Nei nei nei!! Du må IKKE legge orgasmen på hylla, det er helt normalt!
Det er nesten som kynnere men det får du ikke får lenger ut i svangerskapet,da merker du det godt etter orgasmen.. magen blir kjempehard og det gjør litt vondt men er helt ufarlig :)
Som en massasje for barnet...:)

Jeg har det også sånn nå,det er livmoren som trekker seg sammen når du får orgasme og kan gi deg mensmurringer.. det er helt ufarlig og man kan IKKE provosere frem abort på denne måten, KUN om du er i faresonen for abort,påbegynt abort osv...
Orgasme er sunt og godt Så kos deg med GOD samvittighet, det er helt normalt :)

Takk for beroligende svar[emoji28]hørtes litt trist ut å måtte si hadde til orgasme i 9 mnd. Men jeg kommer nok til å vente litt til før jeg prøver igjen [emoji28]
 
Takk for at du tok opp temaet! Jeg har vært urolig for akkurat det samme!!! Godt å høre at det er helt normalt!

Hehe jo bare hyggelig[emoji4] greit å høre om andre opplever det samme, sjekke om det er normalt. Ikke det som blir snakket mest om sikkert[emoji87]
 
Ganske ubehagelig i 1 trimester. :/ Mener det ble bedre med tida sist, men fikk alltid kynnere når magen ble større.
 
Ja det husker jeg også, at kynnerne kom etter orgasme med stor mage. Men kan ikke huske at det var slik som dette så tidlig. Det er jo som kynnere ☺️
 
Back
Topp