Organrettet UL i uke 12?

S

SecondChance

Guest
Dere som har bestilt UL i uke 12, når eksakt uke+dag skal dere? For å ikke måtte ta fri fra jobb må jeg velge 12+1 eller 13+3, og er veldig usikker på hva som er best valg mtp å få sjekket nakkefold, hjerte, og alt annet som skal screenes....
 
Dere som har bestilt UL i uke 12, når eksakt uke+dag skal dere? For å ikke måtte ta fri fra jobb må jeg velge 12+1 eller 13+3, og er veldig usikker på hva som er best valg mtp å få sjekket nakkefold, hjerte, og alt annet som skal screenes....
Jeg skal 15. Desember, da er jeg 13+3. Kontordama som satte opp timen utifra siste mens.
 
Dere som har bestilt UL i uke 12, når eksakt uke+dag skal dere? For å ikke måtte ta fri fra jobb må jeg velge 12+1 eller 13+3, og er veldig usikker på hva som er best valg mtp å få sjekket nakkefold, hjerte, og alt annet som skal screenes....

Jeg skal 12+6 og det var det dem på klinikken som satte opp ;) Etter og har satt inn terminen min på hjulet :)
 
Jeg blir 12+1 og det var legen som satte opp, gleder meg masse :joyful:
 
Sniker fra desember.

Jeg var 13+1 etter anbefaling fra de jeg var hos.
 
Jeg har ikke bestilt enda.
Men vil i uke 13 eller 14. Vil vite kjønn om det er mulig
 
Hmm. Vurderer å bestille jeg også.. håper på uke 13 da..
 
Jeg skal i uke 13+0.
I Danmark hvor alle gravide får tilbud om organrettet UL og blodprøver gjøres dette fra uke 12-14. Så jeg tror nok du vil være innafor uansett hvilken dag du velger i uke 12 eller 13[emoji4]
 
Back
Topp