Ordinær ultralyd

Hehe ja den er liten ;)
Vi har ikke bestemt oss om vi vil vite kjønn :eek:
Men nesten alle jeg har prata med som har barn fra før anbefaler å ikke vite noe... da det er stor motivasjon under fødselen...
Nei, kjønn tenker man da ikke på under fødsel. [emoji23] de fleste ser det vel som motivasjon nok å få det hodet ut av høna[emoji85][emoji23][emoji23][emoji12] kjekt å vite, synes vi da:) kan handle litt også:) men man vet jo aldri 100 % da:)
 
45 dager til OUL! [emoji7][emoji2]
 
Hei dere, har alle fått time i sin uke 18? Jeg har fått time i slutten av september hvor jeg er langt ute i uke 19. Er ikke d litt sent? Trodde det var avgjørende at det skulle være uke 18? Noen som vet?
 
Hei dere, har alle fått time i sin uke 18? Jeg har fått time i slutten av september hvor jeg er langt ute i uke 19. Er ikke d litt sent? Trodde det var avgjørende at det skulle være uke 18? Noen som vet?

Mellom uke 17-19 skal den være. Noen får i uke 20 også :)
 
Hvor lenge etter legetime har det gått til brevet om oul ligger i postkassen ?
Var på min første legetime idag og må kan jeg begynte å vente spent på time til oul [emoji2][emoji2]
 
Har fått time 7. september, er da 18+0, 7 uker til, 49 dager :)
 
Hei dere, har alle fått time i sin uke 18? Jeg har fått time i slutten av september hvor jeg er langt ute i uke 19. Er ikke d litt sent? Trodde det var avgjørende at det skulle være uke 18? Noen som vet?

Sniker fra desember.

Jeg fikk time til OUL 19+1 og ble også satt en uke frem. Det var ingen problemer med å få sjekket det som skulle sjekkes :)
 
Hvor lenge etter legetime har det gått til brevet om oul ligger i postkassen ?
Var på min første legetime idag og må kan jeg begynte å vente spent på time til oul [emoji2][emoji2]

Sniker fra desember.

Her gikk det akkurat en uke :)
 
42 dager [emoji7]
 
48 ✌
 
Back
Topp