Ordinær ultralyd - timene våre:

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Jeg har fått time til OUL den 30.07.18 kl 08.30 [emoji7] Nedtelling startet... [emoji1]
 
Fått time 15.08 09.30 [emoji173]️
 
Gleder meg til time, skal vi lage en Datooversikt som med terminlista? :)

Hvor mange uker er dere på timene dere har fått? :)
 
Gleder meg til time, skal vi lage en Datooversikt som med terminlista? :)

Hvor mange uker er dere på timene dere har fått? :)

Jeg er 19+2 når jeg skal på OUL [emoji5]
 
Å så spennende! [emoji1]Gleder meg til jeg får vite timen min også. Var på 8 ukers kontroll hos legen min denne onsdagen. Det er legen som henviser, ikke sant? Så får jeg bare brev i posten?
 
Fin tråd:) Har stussa litt på at jeg ikke har hørt noe, verken om OUL eller fødeplass, for jeg er ganske sikker på at fastlegen bestilte det for meg da jeg var hos henne for nesten 5 uker siden. Skal til fastlegen igjen om 1 1/2 uke, så jeg får spørre da. Bare det ikke har blitt noe feil, så jeg ikke får fødeplass der jeg ønsker:nailbiting:
 
Å så spennende! [emoji1]Gleder meg til jeg får vite timen min også. Var på 8 ukers kontroll hos legen min denne onsdagen. Det er legen som henviser, ikke sant? Så får jeg bare brev i posten?
Ja, dere sender en søknad sammen. Siden det er fritt sykehusvalg, søker man til sykehuset man vil føde på, der får man også satt opp time til oul :)
Du får brev i posten fra sykehuset!
 
Fin tråd:) Har stussa litt på at jeg ikke har hørt noe, verken om OUL eller fødeplass, for jeg er ganske sikker på at fastlegen bestilte det for meg da jeg var hos henne for nesten 5 uker siden. Skal til fastlegen igjen om 1 1/2 uke, så jeg får spørre da. Bare det ikke har blitt noe feil, så jeg ikke får fødeplass der jeg ønsker:nailbiting:
Har du digital postkasse? Isåfall kan det kanskje hende den har kommet dit?
 
Har du digital postkasse? Isåfall kan det kanskje hende den har kommet dit?
Åh, det har jeg ikke tenkt på! Fikk i posten for den som endte i MA i høst, men skal absolutt sjekke den digitale postkassa tilfelle de har endra rutiner. Takk for tips:)
 
Ja, dere sender en søknad sammen. Siden det er fritt sykehusvalg, søker man til sykehuset man vil føde på, der får man også satt opp time til oul :)
Du får brev i posten fra sykehuset!
Så rart. Det sa han ingenting om til meg. Men husker nå at jeg spurte om han ordner det rett før jeg gikk ut. Da sa han ja.
Er bare ett sykehus her i område, så kanskje han bare ordner det selv da?[emoji53]
 
Jøss, så mange som har fått dato! over 2 uker til jeg skal til legen, han er en travel mann. Håper sånn jeg får plass der jeg ønsker.
 
Så rart. Det sa han ingenting om til meg. Men husker nå at jeg spurte om han ordner det rett før jeg gikk ut. Da sa han ja.
Er bare ett sykehus her i område, så kanskje han bare ordner det selv da?[emoji53]
Det gjør han nok da. Du kan ev. ringe til sykehuset og høre om de har satt opp time til deg? :)
 
Gleder meg til time, skal vi lage en Datooversikt som med terminlista? :)

Hvor mange uker er dere på timene dere har fått? :)
Jatakk! Kan du lage siden du er så flink? [emoji6] [emoji56] Og kanskje ha den under viktige tråder? Jeg har time i uke 18+2.
 
Fin tråd:) Har stussa litt på at jeg ikke har hørt noe, verken om OUL eller fødeplass, for jeg er ganske sikker på at fastlegen bestilte det for meg da jeg var hos henne for nesten 5 uker siden. Skal til fastlegen igjen om 1 1/2 uke, så jeg får spørre da. Bare det ikke har blitt noe feil, så jeg ikke får fødeplass der jeg ønsker:nailbiting:
Legen min sa ingenting om fødeplass, men spurte hvilken gyn jeg foretrakk for OUL. Han henviste dit og jeg fikk time i posten ganske raskt.
Jeg ble også henvist til sykehuset for TUL pga alder. Det er om halvannen uke.
 
Er det kun på større sykehus de gjennomfører oul der?
Hmm.. Jeg tilhører Stavanger universitetssykehus. Det er nok regnet som et stort. Med eldste var jeg også på OUL hos privat gyn.
 
Legen min sa ingenting om fødeplass, men spurte hvilken gyn jeg foretrakk for OUL. Han henviste dit og jeg fikk time i posten ganske raskt.
Jeg ble også henvist til sykehuset for TUL pga alder. Det er om halvannen uke.
Ble henvist til informasjonssamtale om fosterdiagnostikk pga alder, og det har jeg fått time til alt:)
 
Back
Topp