Ordinær ultralyd i uke 17-19

Tusen takk! [emoji1] Så en nydelig liten baby som tilsvarte til termin 31.Juli. Skal tilbake i uke 28 og kontrollere morkaken som lå litt forann! Fikk også se litt i 3D og er selvfølgelig super forelsket [emoji173] [emoji173]
Såå herlig [emoji173]️[emoji7]
 
OUL 7.mars, 18+5
 
Ble det en fin opplevelse for dere? :happy:
Det ble det heldigvis [emoji173] Alt ser bra ut med begge to [emoji173][emoji173] og fortsatt en gutt og en jente [emoji7] men han vokser litt raskere så ny offisiell termindato er 31.juli (selv om vi ble inseminert og vet at det er tidlig august som gjelder).
 
Det ble det heldigvis [emoji173] Alt ser bra ut med begge to [emoji173][emoji173] og fortsatt en gutt og en jente [emoji7] men han vokser litt raskere så ny offisiell termindato er 31.juli (selv om vi ble inseminert og vet at det er tidlig august som gjelder).
Så godt å høre! :happy: Det er vel ikke så uvanlig at den ene tvillingen er litt større:happy: Så utrolig gøy med en av hver! :love7
 
Har OUL 20. mars :D Alle hjerter gleder seg! Da er jeg 17+1, håper ikke det er for tidlig til at legen kan se kjønnet...
 
Har OUL 20. mars :D Alle hjerter gleder seg! Da er jeg 17+1, håper ikke det er for tidlig til at legen kan se kjønnet...
Neida, vi fikk se kjønnet i uke 16, og noen har sett på TUL i uke 13-14 [emoji6] Det som er avgjørende, er hvordan babyen ligger, for hvis den ligger med beina i kryss/navlestreng mellom beina, eller med ryggen til, er det ikke alltid lett å se [emoji28]
 
2 stk UL i morgen, og hele 5 av oss på tirsdag!! Spennende!

Det gledes i heimen for morgendagens lille utflukt ja! Vi var på tidlig ultralyd i uke 12, men er egentlig mer nervøs i dag/for morgendagen? Mye rare hormoner i denne kroppen for tida :shifty:
 
Det gledes i heimen for morgendagens lille utflukt ja! Vi var på tidlig ultralyd i uke 12, men er egentlig mer nervøs i dag/for morgendagen? Mye rare hormoner i denne kroppen for tida :shifty:
Kjenner på det samme. Var på ul 11+6, var selvsagt veldig nervøs da.. Men merker jeg, til tross for frisk baby sist OG at jeg kjenner liv, er veldig nervøs for oul på tirsdag..
 
Back
Topp