Ordinær ultralyd i uke 17-19

I dag er det endelig min tur! Hadde ikke trodd det skulle være såå nervepirrende! Nesten ikke sovet i natt.. og timen er ikke før kl 18 i kveld :dead:
 
I dag er det endelig min tur! Hadde ikke trodd det skulle være såå nervepirrende! Nesten ikke sovet i natt.. og timen er ikke før kl 18 i kveld :dead:
Masse lykke til!! Kjedelig at det er så seint på dagen, men endelig er det din tur!! :happy:
 
I dag er det endelig min tur! Hadde ikke trodd det skulle være såå nervepirrende! Nesten ikke sovet i natt.. og timen er ikke før kl 18 i kveld :dead:

Kjedelig med så sent på dagen, men det er så masse å glede seg til. Vi var på mandag og det er helt fantastisk å få vite at alt er bra :) Lykke til idag!
 
Hei!
Var på oul i dag. Babyen var heldigvis frisk og helt perfekt <3 Men så var det dette kjønnet da... sjenert og krysset føttene. Jordmor ville uansett si jente, men så ble hun brått usikker igjen da vi fortalte at på tul i uke 11 så det ut som en gutt. Nå er jo begge kjønnene veldig like på det tidspunktet.
Ble så nysgjerrig nå....
 
Last edited:
Frisk unge her og, men skal ha overraskelse på kjønnet, så det er bare å smøre seg med tålmodighet!!
 
Back
Topp