Ordinær ul

sunshine91

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Jippii :-D da var timen til ordinær ul kommet :-D ser veldig frem til 10 juli ;-)
Så var det bare å håpe noen er hjemme å kan passe på lillemor så vi slipper å ta henne med!
Når skal dere på oul??

Så gøy! Vi skal 2. juli, da er jeg 17+5 :-)

Var maner tidlige oul her synes jeg? Hvor langt er dere på vei da? For å få best mulige målinger så bør man jo ha det rundt 18-20.. Legen jeg har gått til på oppfølging ul nå mente at uke 16-17 var for tidlig for viktigste målene...særlig hjertet som ved uke 18 kun er 1 cm stort

Er det noen med termin midt i desember som har fått time?
Ser for meg at jeg får time midt i ferien mens vi er bortreist... :/

Jeg reiser også bort midt i ul tiden - fikk beskjed om å varsle legen om det, slik at det ble bestilt time rett etter ferien

jeg skal når jeg er 21 uker, er ikke det litt sent? er det ikke 18 - 20?

Jeg har termin 10.12 og har fått time 9. juli, er 18 uker da. Bestilte time i uke 9, og brevet kom noen dager etter - det gikk overraskende raskt her. Dette er jo midt i ferietida, men vi har enda ikke planlagt ferie - så da tilpasser vi oss. Reiser nok etter timen:-)

Jeg har termin 10.12 og har fått time 9. juli, er 18 uker da. Bestilte time i uke 9, og brevet kom noen dager etter - det gikk overraskende raskt her. Dette er jo midt i ferietida, men vi har enda ikke planlagt ferie - så da tilpasser vi oss. Reiser nok etter timen:-)

Vi er jo like langt på vei, og jeg tenkte at det kanskje ble sent for meg siden bi ikke kommer hjem før 12 juli..men legen på sykehuset mente at uke 19 var perfekt heldigvis

Snakket med de når jeg trengte tidlig ul så tog eg en rå sjansen med å bare bestilte den oul og jordmor sån at de var ledig siden sist hadde eg og i desember å fant ut alt krasjet med ferie så jeg har fått i midten av juli, har termin 16 men de regna ut etter 14

Okey, da er jeg nok innafor ;)
Drar ikke på ferie før 27.juli.
(Har termin 15/12)

14.juli :) Er da 20 uker på vei.

15 juli :D er da i uke 18 :)

Back
Topp