Opprop 16. august

marithe

Forumet er livet
August 2018
Maiblomstene 2020
Opprop 16. august
I dag er vi halvveis i august. 15 dager før, 15 dager etter, om vi da ikke tar med april, mai, juni, juli og september :)

Ved forrige opptelling (16. august 08:45) var det født 81 babyer fordelt på 68 single babyer, 10 tvillinger, 3 trillinger, og 48 single var fremdeles mageboere. 74 fødsler gjennomført.

---

PÅ OVERTID
file.gif

06.08: Makr
07.08: nøttelitentreet
11:08: Delfi
13.08: vaffelrøre
14.08: Mamma 14.08.18 <3
15.08: Prinsesse Leia


TERMIN I DAG 16. august jmf. termintråden etter OUL (av aktive på lista under)
vilha.gif


StineT92



HAR NOE PÅ GANG
hyper.gif


14.08: FruMariHøne83 dro til kontroll i 9-10-tiden etter at vannet gikk klokka 04
15.08: liry hadde rier 12.08, men det ble visst full stopp og tur hjem. Venter fremdeles
16.08: Prinsesse Leia har hatt rier, mistet rier, fått dem på nytt, hatt framgang, stoppet opp osv så lenge nå at hun om ikke annet vil få rekorden: mest langvarige fødsel. Per i natt var det rier igjen. Vi krysser fingre.
16.08: Vannet til Svanefruen gikk 15.08. Har rier som ikke er veldig effektive per 05 til morgenen i dag.
16.08: Idamor87 har litt fostervannslekkasje, med påfølgende uregelmessige rier som kom stadig sjeldnere. Vanskelig å vite om noe er i gang.



VI GRATULERER
blomster.gif


15:08: Krines fikk ei jente 12:47
15.08: Ossto8388 fikk ei jente 12:42

16.08: Frøken36 fikk en gutt


VI KONDOLERER
:Heartblue

15.08: Augustbaby2018 fødte en englegutt


ØVRIGE SOM HAR MELDT SEG
juhu.gif

Alderrabalder (2)
Aoede (PKS 20.08.18) (1)
Babysyk91 (1)
Babyønske2018 (1)
Bebis88 (1)
Bella Marinella (1)
Bkno2304072 (5)
Delfi (3)
FruMariHøne83 (3)
hmy (1)
Høytønsket (1) (det blir PKS 27.08)
Idamor87 (1)
J89 (4)
Jollypop (1)
Juliia (9)
KarMa83 (1)
Kaela (1)
Kastela (2)
Knøttet_2015 (3)
Lillelykkemy (1)
liry (1)
Makr (1) (blir satt i gang 17.08)
Mamma 14.08.18 (1)
marithe (1)
MelB (1)
minico (1)
Molte (1)
Mrs.J (1)
Newbie21 (1)
Ns4 (1)
nøttelitentreet (1)
PinkiePie89 (1)
Prinsesse Leia (1)
RitzCrackers (1)
Sep2018 (1)
Sille4 (1)
slumre (1)
Spirelykke (1)
St-ad (1)
StineT92 (1)
strikkemamma (1)
Svanefruen (1)
Svirrevippen (1)
Twilight Sparkle (3)
Vaffelrøre (1)
Vian (2)
Wipsie (1)

---

Fargekoder - som for tiden er svarte tallkoder ;) - sist noen har meldt seg:
1 dag
2 går
3 forigårs
osv
(De som ikke meldte seg i det hele tatt ila. augusts første 7 dager, ble fjernet fra oppropslisten, og det samme skjer fortløpende med de som ikke har meldt seg på 10 dager. Folk skrives inn igjen om/når de dukker opp. Imponerende mange melder seg for øvrig hver dag.)


For den som ønsker å kjapt få full oversikt over hvem som har født, hvem som er på overtid, fortsatt venter osv., henvises det til ACTIONLISTA der alt er kort oppsummert og oppdateres daglig (Cadillac er hjemme med PCen sin etter fødsel, og selv med liten baby å ta vare på skjer oppdateringene imponerende ofte)
 
Last edited:
Venter enda. #eviggravid... skal på modningsakupunktur igjen i dag og da skal hun strippe og tøye samtidig. Krysser fingrene for at det setter igang noe og at det blir terminbarn
 
Nei, vannballong i musevisa. :p heklenåla kommer lørdags morgen.

Aaah, du infiseres rett og slett! Ikke fått med meg, men da så. Jeg gjetter på det går fort når du først får sparket bak, som tredjegangs er det jo stor sjans for det. Håper nesten det er så åpent at du slipper ballong og kan rett på cytotec.
 
Aaah, du infiseres rett og slett! Ikke fått med meg, men da så. Jeg gjetter på det går fort når du først får sparket bak, som tredjegangs er det jo stor sjans for det. Håper nesten det er så åpent at du slipper ballong og kan rett på cytotec.

INDUSERES!!!! Infisert er du jo allerede ...:hilarious:
 
Aaah, du infiseres rett og slett! Ikke fått med meg, men da så. Jeg gjetter på det går fort når du først får sparket bak, som tredjegangs er det jo stor sjans for det. Håper nesten det er så åpent at du slipper ballong og kan rett på cytotec.
Det var lukket helt innerst, derfor ballong først. Ellers hadde de gått rett på å ta vannet, sa de. Satser på at de veit hva de gjør, jeg har aldri blitt satt i gang, så jeg har ikke snøring.
 
Det var lukket helt innerst, derfor ballong først. Ellers hadde de gått rett på å ta vannet, sa de. Satser på at de veit hva de gjør, jeg har aldri blitt satt i gang, så jeg har ikke snøring.

Spennende! Med to induksjoner bak meg kan jeg selvsagt ikke uttale meg mer enn basert på egen erfaring, men det har gått så veldig greit. Aldri blitt tatt vannet på riktignok, men satser på du får full effekt av ballong og en minst like fin fødsel som jeg hadde! Når skal du på sykehuset?
 
Spennende! Med to induksjoner bak meg kan jeg selvsagt ikke uttale meg mer enn basert på egen erfaring, men det har gått så veldig greit. Aldri blitt tatt vannet på riktignok, men satser på du får full effekt av ballong og en minst like fin fødsel som jeg hadde! Når skal du på sykehuset?
Fredag kl 20. Blir antakeligvis lagt inn da pga reisevei. Lang helg for noen som hadde håpet å få ut kidden, bli godkjent og dra hjem. :shy:
 
Er her enda, gitt.. Vært mye murringer i hele dag, men ikke nok til at jeg har tenkt "yes, nå er vi igang!" .. Termin fredag og tanten min gifter seg lørdag.. Mistenker at termindatoen blir brukt på å finne gravidstrømpebukde og et par greie sko så vi kan dra i bryllup på lørdag :p
 
Back
Topp