Oppgitt..

Tøysetulla81

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Fikk svar på HCG prøven som jeg tok på mandag, og den var på 47000..som var fin verdi ifølge legen når jeg var 7+0..
men det var ikke snakk om å ta ny prøve for å se stigning eller henvise til ultralyd.. selv om jeg ba om begge deler.. jeg blødde litt mer i går og hadde noe vondt, sa dette også..men neida.. Hva er da grunn for å henvise til ultralyd?
Fikk beskjed om å ta det m ro, og ikke løfte tungt..enkelt når man har en 1 åring hjemme.. [emoji849]
 
Bestill ny time og be om ny blodprøve da. Han må jo møte dine ønsker. Er ikke lett å slappe av med at alt er ok etter kun en legetime og en blodprøve.

Her henviser de heller ikke til UL ved blødning så tidlig i svangerskapet. Må ev bestille privat selc
 
Hvis det er en turnuslege på kontoret kan du jo be om å få time med h*n, de bruker ikke å være så harde å be [emoji56]
 
De mistenker ikke svangerskap utenfor livmor og derfor er det ingen grunn til å henvise til ultralyd.

Hva er du bekymret for? <3
 
Ta kontakt med privat ul? Jeg hadde blødninger tidlig i sist svangerskap og fikk tidlig ul. Der fant de bare tom fostersekk men gynekologen sa at jeg skulle ta hcgprøver hos fastlegen og hvis de steg så kom det til å gå bra.
Fikk heller ikke noe ny ul for å roe meg - fastlegen sa at hcg ikke sank og da var jeg gravid.
Jordmor var ikke enig og skaffet meg ul hos en annen gynekolog. :)
 
Bestill ny time og be om ny blodprøve da. Han må jo møte dine ønsker. Er ikke lett å slappe av med at alt er ok etter kun en legetime og en blodprøve.

Her henviser de heller ikke til UL ved blødning så tidlig i svangerskapet. Må ev bestille privat selc

En gammel utdatert lege som jeg gikk til mens min lege har vært vekke, har tydeligvis ikke oppdatert kompetansen sin.. [emoji849] Fastlegen kommer tilbake i morgen, så da regner jeg m det blir ny HCG måling iallefall..
 
En gammel utdatert lege som jeg gikk til mens min lege har vært vekke, har tydeligvis ikke oppdatert kompetansen sin.. [emoji849] Fastlegen kommer tilbake i morgen, så da regner jeg m det blir ny HCG måling iallefall..
Lykke til hos legen imorgen [emoji173]
 
Ja, lykke til. De kan ikke knytte en HCG prøve til suksess eller ikke, det er kun stigning som viser om svangerskapet går fremover (selv om det heller ikke er 100% sikkert). Men ingenting er 100% i dette gamet dessverre. Heldigvis så hår det som regel bra :Heartpink:Heartpink
 
Back
Topp