Oppgitt over svigermor

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Ja teksten sier vel seg selv.
Jeg er så oppgitt over henne til tider.
Hvor skal jeg begynne, jo lillemann har fått noen utslett på ryggen og på knær. ( har fått helsesøster til å se på det å hun sa at det var atopis eksem og evt varme utlsett) før jeg fikk vite hva det var så tenkte hun at det var lillemann som reagerte på vaskemiddelet jeg brukte, for hun reagerer på et eller annet vaskemiddel.
Å så har hun begynt på en eller annen ny livstil som gjør det til at hun har kuttet ut brød og da mener hun at lillemann heller ikke skal spise det. Jeg prøver å fortelle henne at jeg og min lille familie spiser brød om vi ønsker det å at lillemann skal få spise det om han ønsker det. Hun mener at det skal være stas for han å komme til henne for da skal han kunn få spise pålegg. Noe jeg ikke setter pris på, for det blir han jo ikke helt å få lov til hjemme eller hos noen andre.
Over reagerer jeg? Hvoran sier jeg ifra?
 
Ja teksten sier vel seg selv.
Jeg er så oppgitt over henne til tider.
Hvor skal jeg begynne, jo lillemann har fått noen utslett på ryggen og på knær. ( har fått helsesøster til å se på det å hun sa at det var atopis eksem og evt varme utlsett) før jeg fikk vite hva det var så tenkte hun at det var lillemann som reagerte på vaskemiddelet jeg brukte, for hun reagerer på et eller annet vaskemiddel.
Å så har hun begynt på en eller annen ny livstil som gjør det til at hun har kuttet ut brød og da mener hun at lillemann heller ikke skal spise det. Jeg prøver å fortelle henne at jeg og min lille familie spiser brød om vi ønsker det å at lillemann skal få spise det om han ønsker det. Hun mener at det skal være stas for han å komme til henne for da skal han kunn få spise pålegg. Noe jeg ikke setter pris på, for det blir han jo ikke helt å få lov til hjemme eller hos noen andre.
Over reagerer jeg? Hvoran sier jeg ifra?

Spør hun om det er ditt eller hennes barn. Eller få din bedre halvdel til å gi beskjed at slik vil dere ikke ha det.
 
Jeg bare lukker ørene og jatter med. Funnet ut at da kommer jeg lengst. Orket ikke bruke energi på å være sint eller oppgitt☺️
 
Ikke bare min svigermor som har så mye hun skal si og mene om. Tidligere lot jeg være å si noe, men er lei av å hele tiden unnskylde hvorfor min baby er som den er. Nå svarer jeg tilbake på en hyggelig måte.

Folk er forskjellige, noen klarer å ignorere, mens andre tenker på kommentarene i ettertid. Hvis du irriterer deg over det sp ville jeg bedt mannen om å ta det opp med henne. Hun har oppdratt sitt/sine barn slik hun ville, og du/dere oppdrar slik dere vil.
 
Back
Topp