Oppfølgingstime etter MA

Jill1989

Flørter med forumet
Fikk innkalling til oppfølgingstime på fredag. Men hvordan foregår ul? Hadde liksom ikke lyst å ta innvendig ul mens jeg enda blør.
 
Fikk innkalling til oppfølgingstime på fredag. Men hvordan foregår ul? Hadde liksom ikke lyst å ta innvendig ul mens jeg enda blør.
De tar bare innvendig ul. Husker jeg grua meg veldig til det, og sa det til hu ene dama der, og de bryr seg ikke i det hele tatt om det kommer blod. De er veldig vant til det og vasker det bare opp igjen [emoji5]
 
De tar innvendig UL. De bryr seg ikke om at det kommer blod. Jeg fossblødde den første gangen jeg ble sjekket med MA.
 
Så godt å se at noen plasser har oppfølgingstime.. Her var det beskjed om å ringe dersom jeg hadde positiv g-test etter 4 uker..
 
Så godt å se at noen plasser har oppfølgingstime.. Her var det beskjed om å ringe dersom jeg hadde positiv g-test etter 4 uker..
Den første gangen måtte jeg på sykehus pga fossblødning. Da sjekket de om alt var ute. Det var det ikke, så det trakk legen ut.
Den andre gangen var jeg på sykehuset til alt var ute. Da sjekket de før jeg fikk dra hjem.
 
Så godt å se at noen plasser har oppfølgingstime.. Her var det beskjed om å ringe dersom jeg hadde positiv g-test etter 4 uker..
Gynekologen som bekreftet MA sa at han ville ha meg inn igjen for sjekk. Men har på følelsen at det ikke er normalt å få en sjekk om alt er ute. Noe jeg synes er veldig rart.
 
Gynekologen som bekreftet MA sa at han ville ha meg inn igjen for sjekk. Men har på følelsen at det ikke er normalt å få en sjekk om alt er ute. Noe jeg synes er veldig rart.
Kjempebra de skal følge opp! Jeg fikk det etter 4 uker og syns det var betryggende å få bekreftet at alt var ute.
 
Back
Topp