Oppdatering av appen

Nytt spørsmål: hvorfor tror appen at jeg abonnerer på alt som skjer på generelt? Får opp varsler på nye innlegg og tråder der i ett sett, selv om jeg aldri har bedt om det.

Tror jeg får logge meg av et par dager til dette er fikset, for det er utrolig rotete å lete gjennom varslene for å finne innleggene jeg faktisk vil følge...
 
Nytt spørsmål: hvorfor tror appen at jeg abonnerer på alt som skjer på generelt? Får opp varsler på nye innlegg og tråder der i ett sett, selv om jeg aldri har bedt om det.

Tror jeg får logge meg av et par dager til dette er fikset, for det er utrolig rotete å lete gjennom varslene for å finne innleggene jeg faktisk vil følge...
Kanskje det står at du følger generelt?

Sjekk innstillingene dine på varsler?
 
Kanskje det står at du følger generelt?

Sjekk innstillingene dine på varsler?

Det hales av at jeg følge generelt hver gang jeg er inne på generelt. Så jeg må fysisk hake av for å ikke følge generelt hver gang jeg går ut derfra. Men det kommer likevel opp varsler på alt som skjer der, til og med når noen svarer i tråder jeg ikke har svart på.
 
Reinstaller appen, ikke trykk glemt passord i appen. Den låser seg etter gjentatte klikk. Etter noen timer vil man kunne logge på som normalt.
La den få litt tid, bruk nettleser i mellomtiden. Vi jobber på spreng med å rette opp så godt vi kan.
Om du/dere fortsatt har problemer etter ett døgn, send meg en pm.
 
Back
Topp