Oppdatering av appen

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Ble helt forvirret da bv-appen plutselig hadde oppdatert seg, skulle jo ikke funnet noe som helst! Vet ikke helt om jeg klarer å venne meg til det, for eksempel syns jeg det er dumt at jeg ikke kommer rett inn på varslene, slik som før. Må heller huske å gå inn og sjekke varslene. Og selve forumet, liker ikke at hver post tar så stor plass, ser så få poster på telefonen nå. Men det mest irriterende nå er at hvis jeg veksler mellom å bruke telefonen og pcen, så fjernes ikke varslene på pc hvis jeg har sett den på telefonen. Dermed kom det opp 20 varsler på pc nå, men kun en av dem var nye. Og det som var nytt og som jeg sjekket fra pc, kom det opp nytt varsel på telefonen for.

Ser ingen andre som har skrevet noe om dette? Flere som har oppdatert, og hva syns dere?
 
Det er en grunn til at jeg slettet hele appen ^^
Bare rot.
 
Jeg oppdaterte ikke en gang. Plutselig var det bare kaos.
Gikk inn via nettsidene og hadde 39 (!!!) varsler der som ikke kom opp i appen.
Og jeg bruker bare app, så jeg krysser fingrene for at det er startvansker, for om jeg sletter appen, kommer jeg til å slutte å bruke forumet.
 
Vært annerledes ja! Likte det egentlig bedre bedre, men nå har jeg brukt det i helgen og syns det går bedre og bedre. Man venner seg ;)
Har sett det med varsler på pc ja... jeg har over 100 varsler nå på pc. Det var litt synd, men du kan jo skrive på teknisk då får de se på saken? Kan være en enkel bugg :)
 
Jeg har i grunnen blitt vant til den nå

Det eneste jeg savner er å få alle innlegg quotet til meg inne på varsel-lista. De kunne stått der sammen med alle de andre varslene.

Men nå får jeg dem iallefall endelig opp på topplinja på mobilen om ikke annet
 
Jeg har i grunnen blitt vant til den nå

Det eneste jeg savner er å få alle innlegg quotet til meg inne på varsel-lista. De kunne stått der sammen med alle de andre varslene.

Men nå får jeg dem iallefall endelig opp på topplinja på mobilen om ikke annet

Jeg får dem dobbelt opp, ett varsel for quote og ett varsel for at noen har svart en tråd [emoji85]
Litt for kaotisk for meg!
 
Hadde blitt logget ut, så tok meg noen dager å logge på. Og nå skjønner jeg ingenting :-/ Hvor finner jeg varsler?
 
Hadde blitt logget ut, så tok meg noen dager å logge på. Og nå skjønner jeg ingenting :-/ Hvor finner jeg varsler?

Når du er ute i hovedmenyen må du klikke på de tre strekene øverst til høyre, og velge påminnelser.
 
Man kan fjerne forhåndsvisning av bilder og innhold i innstillingene, da tar ikke hver tråd så stor plass :)
 
Man kan fjerne forhåndsvisning av bilder og innhold i innstillingene, da tar ikke hver tråd så stor plass :)

Har gjort dette, men syns likevel feltene er så brede! Og alt er på feil plass, jeg holder på å rapportere hver gang jeg skal quote. Og jeg leter til høyre for å se hvor mangr svar en tråd har fått.

Gah, jeg er sånn ekstremt vanedyr, liker ikke når ting endrer seg. Eneste bra var vel at det skal gå ann å bruke telefonens emojier nå.[emoji28]
 
Blir vant med det også gitt :) Var forferdelig i starten. Men så går det over etterhvert. Og plutselig husker en ikke hvordan det var [emoji14]
 
Har gjort dette, men syns likevel feltene er så brede! Og alt er på feil plass, jeg holder på å rapportere hver gang jeg skal quote. Og jeg leter til høyre for å se hvor mangr svar en tråd har fått.

Gah, jeg er sånn ekstremt vanedyr, liker ikke når ting endrer seg. Eneste bra var vel at det skal gå ann å bruke telefonens emojier nå.[emoji28]
Var rimelig frustrert selv når android hadde den oppdateringa, men vant til det nå [emoji14]
 
Om det er iOS appen dere mener så jobber vi med å rette alle feilene i den. Om du ikke har lastet ned oppdateringene på den som kom på fredag enda så vent med det.
 
Om det er iOS appen dere mener så jobber vi med å rette alle feilene i den. Om du ikke har lastet ned oppdateringene på den som kom på fredag enda så vent med det.

Men for meg skjedde det av seg selv?
Jeg ble kastet ut av appen og da jeg logget meg inn igjen var alt annerledes?
Jeg oppdaterer av prinsipp ikke apper med store forandringer før det har gått minst 3 uker så alle bugs (eller de fleste hvertfall) er rettet opp.
 
Men for meg skjedde det av seg selv?
Jeg ble kastet ut av appen og da jeg logget meg inn igjen var alt annerledes?
Jeg oppdaterer av prinsipp ikke apper med store forandringer før det har gått minst 3 uker så alle bugs (eller de fleste hvertfall) er rettet opp.
Om den oppdaterte seg selv så har du satt på den innstillingen selv på mobilen din;)
 
Back
Topp