Oppdatering ammefri..

SuperBerta

Glad i forumet
Jadda!

Jeg har nevnt det for teamleder på min avd., hun ville jeg skulle snakke med styrer om ammefri.
Så jeg gikk til styrer da, foreløpig har hun vært en veldig hyggelig dame som virker veldig engasjert. Men for et uttrykk!
Jeg sa forsiktig at jeg kunne tenke meg å ta litt ammefri, fordi Rasmus får pupp både på morgenen og på ettermiddagen, og det er vanskelig å rekke alt uten mye stress.. Dessuten er det noe man har krav på så lenge man ammer. Jeg sa at det kun ville være de dagene vi får det til på avdelingen, og kanskje 30 min( jeg har krav på 2 timer med lønn..).
Hun så ut som om hun skulle hoppe over bordet og kvele meg! Men hun beit tenna sammen og sa såvidt: mhm.. etterfulgt av kommentaren: jeg begynte å jobbe når barna var 6 mnd, det var aldri snakk om å ta ammefri da..

Jeg ble så satt ut.. Og jeg får jo bare lyst til å være vrang og kreve 2 timer hver dag! Jeg skal ikke det altså, men jeg synes det var så dårlig gjort av henne å oppføre seg sånn, bare fordi ingen har benyttet seg av det før..

Hva synes dere?

 
Kjempedårlig gjort - dette er noe man har krav på, og hun som arbeider med barn br jo se viktigheten av tilknytning mellom mor og barn - rødt kort til henne!!
 
Prøver å poset for å se hovedinnlegget. ser bare lenemors svar...
 


Olive76 skrev:
Prøver å poset for å se hovedinnlegget. ser bare lenemors svar...


Jeg kan heller ikke se det :(
 


3barn skrev:


Olive76 skrev:
Prøver å poset for å se hovedinnlegget. ser bare lenemors svar...


Jeg kan heller ikke se det :(


 
uprofft!!! Er min komentar... Helt på trynet!
 
Er det mulig?????????????
Og da skal jeg innrømme at jeg er såpass barnslig at da hadde jeg sagt at jeg SKULLE ha 2 timer om dagen, fordi det har jeg rett på emoticon 
 
Får ikke sett hovedinnlegget....men av svarene så ser det ut som om arbeidgiver ikke vil legge til rette for at du skal få noe du HAR rett på! Dette er jo skikkelig uproft!
 
Herregud?! Synes det er dårlig jeg. Håper det ordner seg for deg:)
 
Ser ikke hva du har skrevet men ser ut som du fikk et negativt svar.
Jobber du i en kommunal barnehage? Tror ikke de kan nekte deg noe du har krav på.
 
Jeg skjønner ikke hvorfor innleggene mine blir borte?

Jeg står på mitt altså, og hun kan jo ikke si nei, hun gjorde ikke det heller, men var bare så innmari negativ!

Jeg har snakket med min teamleder på avdelingen, og hun skal se på vaktlista, hvilke dager vi får det til.. Jeg ber bare om 30-45 min de dagene det går, vil ikke være vanskelig heller, og la det gå utover de andre på avdelingen.. emoticon
 
Back
Topp