Onsdagsskravel

Olive76

Forumet er livet
Det er dagen før dagen (gustav 5 år), så jeg sto opp som vanlig 6.30, men la meg ikke igjen da de store var dratt. Jeg bakte istedet to kaker, trente, dusjet, ammet, la felix igjen og nå koser jeg meg med kaffe og avis innen jeg brutalt må vekke Felixen og dra ham med på barselgruppe. Og tenk seg, klokken har bare så vidt passert 10.
Tror jeg skal innføre mer effektive morgener og så helre ta en ettermiddagslur. For Felix er ganske rolig fra morgenstunden og tar seg gjerne en god dupp. er visst natta for ham frem til 11.

Jeg har et kakepynteprojekt imorgen. derfor godt å være litt på forkant med ting. Skal prøve meg med farget sukkerpasta for første gang. Spørs om det funker for utålmodige meg....
 
Skal si du er effektiv på morgenen!! Her var jeg våken altfor tidlig i dag - stygg hoste og tett nese som renner er en vekkerklokke jeg kunne klart meg uten. Har ikke gjort stort i dag, annet enn å starte på kort til bursdagsvennen her inne, støvsute, lime litt ting som trengte reparasjon, og sånt småtteri. Skal straks ta med meg en lydbok på telefonen og gå meg en tur, det trenger jeg.

I kveld er det jobb for meg, det er egentlig greit, jeg begyner å bli rimelig lei av å ha gubben hjemme på ferie, og nå går det et par dager av hans siste ferieuke med jobb for meg. Skal ikke bare klage på å ha han hjemme altså, han har nemlig kommet langt på platting utenfor huset, og det har jeg savnet sårt - skrytebilder kommer (men kanskje bare på fb)
 
Ska sei!!! Snakk om å være effektiv på mårrakvisten! Skulle ønske det var meg.
Kanskje jeg rett og slett må prøve noe nytt.....
Det er så lett å bare bli sittende her med PC'n når jeg spiser frokost etter å ha levert i bhg. Men nå har jeg jo begynt et nytt og bedre liv, så kanskje jeg får til effektive morgener og
Formen er laber for tida, og i tillegg er jeg blitt forkjøla; vond i kjeven, vondt i øret, tett nese og rennende nese. JIPPI emoticon

Men nå skal jeg snart begynne å fungere her. Skal tette spikerhull og hjørner i karmen rundt den nye vinduet på Linneas rom. Så skal jeg lage kort til bursdagsvennen vår, og så får jeg se om jeg får testa ut noen idéer til julegaver etterhvert.

Kos dere, alle dere flotte damer
 
God onsdag jenter.
Tar gjerne litt av energien din Olive 76.
Her har det ikke skjed stort.
Bortsett fra jeg purret penger fra NAV skal få sykepenger av dem og er 1,5 mnd siden jeg fikk lønn nå. Min kjære sjef hadde vist ikke sendt inn del D av den første sykemelingen min og derfor ingen penger heller. GRRRR så måtte ta meg en tur til Nav for å skrive på en de laget til meg. Så håper på penger til uka nå. Sorry klaging

Nå er k på vei til posten med pakke til gavevennen vår. Blir en spennede mnd vi går inn i. Tenk 5 år siden vi fikk våre søte små skjønner ikke hvor den tiden har blitt av.
 
Back
Topp