Onemoretime's dagbok

At du har 3+ på ketoner betyr at du har fått i deg så lite væske og næring at kroppen tærer på sitt eget vev for å fungere! Jo mer utslag på ketoner jo verre for kroppen, da det ikke skal være utslag i det hele tatt! Masse god bedring til deg <3
Tusen takk :) da skjønner jeg litt mere! Ingen forandring fra i går til i dag sa sykepleieren.
 
Oppdatering kl 14.05

Da har legen vært her:) kjempe koselig dame! Skal nå få medisinene intravenøst, frem til jeg ikke kaster opp mere :) har fått i meg en 1/2 yoghurt i dag...
 
Oppdatering kl 14.05

Da har legen vært her:) kjempe koselig dame! Skal nå få medisinene intravenøst, frem til jeg ikke kaster opp mere :) har fått i meg en 1/2 yoghurt i dag...

Godt å høre at du blir tatt godt vare på :)
Og så bra du har fått i deg litt ihvertfall :)
 
Oppdatering 20.55

Har spist en brødskive :D får min 5 liter med væske nå! Kjenner på kroppen det gjør godt:) kvalmen sniker seg på igjen, så er glad det er tid for medisiner snart igjen :)

Syns det er helt sykt å vær 12+3 i dag! Fikk liksom hoppet 4 dager frem. Noe som gjorde godt for denne kroppen ❤️ 6 uker igjen til mitt andre mål for svangerskapet! Privat ul i neste uke, men usikker om jeg skal avlyse siden jeg vet det er liv? Men vil jo gjerne måle å se litt nøye også? Må tenke litt på det;)
 
Så bra du får i deg litt mat :)
Kastet opp noe mer da?
Kan jo hende du får en ul før du drar hjem og? :)
 
Så bra du får i deg litt mat :)
Kastet opp noe mer da?
Kan jo hende du får en ul før du drar hjem og? :)

Tenk å være så heldig da! :) lov å håpe! Ligger å er kjempe kvalm. Venter på medisiner nå. Men har nettopp vært vaktskifte, å nattvaktene vet tydeligvis ikke så mye :eek:
 
Tenk å være så heldig da! :) lov å håpe! Ligger å er kjempe kvalm. Venter på medisiner nå. Men har nettopp vært vaktskifte, å nattvaktene vet tydeligvis ikke så mye :eek:

Håper de dukker opp snart da♡
 
12+4

Fikk nettopp vite at det ikke blir noen hjemreise i dag :( men skjønte det siden jeg kastet opp etter jeg sto opp. Måtte sette inn en ny venflon, det ble ikke enkelt. Amnesti legen måtte prøve 2 ganger han også. Men lyktes til slutt :) er slapper i dag, enn jeg var i går kveld...
 
12+4

Fikk nettopp vite at det ikke blir noen hjemreise i dag :( men skjønte det siden jeg kastet opp etter jeg sto opp. Måtte sette inn en ny venflon, det ble ikke enkelt. Amnesti legen måtte prøve 2 ganger han også. Men lyktes til slutt :) er slapper i dag, enn jeg var i går kveld...

Kommer hjem med masse stikk du da :(
Hvordan har vaktskiftene gått i dag?
 
Heisann:) Får så vondt av deg... Var akkurat lagt inn selv, men slapp ut etter 28 timer!
Det som virkelig hjalp meg var at de blandet medisinene i næringsposen - Slik at jeg da fikk medisiner kontinuerlig, i steden for at virkninga ga seg... Kanskje det kunne hjelpe deg og?
Det er jo så grusomt å være sånn!!
 
Heisann:) Får så vondt av deg... Var akkurat lagt inn selv, men slapp ut etter 28 timer!
Det som virkelig hjalp meg var at de blandet medisinene i næringsposen - Slik at jeg da fikk medisiner kontinuerlig, i steden for at virkninga ga seg... Kanskje det kunne hjelpe deg og?
Det er jo så grusomt å være sånn!!

Hei :) nå har jeg kommet hjem! Ble 5 dager på sykehuset for meg da... Formen er ikke på topp, men jeg ville prøve meg hjemme nå. Får komme tilbake hvis jeg ikke klarer det :p fikk jo 9-11 liter væske mens jeg har vært der. Så håper det holder seg litt! jeg fikk medisinene intravenøst og det hjelpe masse! Men noen ganger ble det for lenge å vente...
 
Last edited:
12+5 (etter menstermin)
1.kontroll

Hadde du alltid trudd min termin var 27.07. Men legen sa i dag at min menstermin er 26.07. Å ultermin er 23.07?

Så da følger jeg legen sin fram til oul :)

Tok blodprøver og urinprøve.

Målte vekt, den hadde gått ned enda 0,5kg.

Søknad om oul er sendt! Spent hvor lang tid det tar før jeg får brev i posten :)

Er sykmeldt fram til 1.mars nå, så håper formen kommer seg til da!

Så helt til slutt fikk jeg høre verdens nydeligste hjertelyd ❤️ den lå på 150-170 ❤️

2 dager igjen til tidlig ul ❤️
 
Så bra du fikk lengre sykemld. Håper formen kommer seg da :)

Terminen til BV stemmer ikke med min jordmor sin heller, hun skrev 17.07 på helsekortet mens bv sier 18.07 :p
Jeg fikk mitt brev i dag, som ble sendt på onsdag;) var deilig å få den, så gled deg :D

Så kjekt å få høre hjertelyden da♡
 
Så bra du fikk lengre sykemld. Håper formen kommer seg da :)

Terminen til BV stemmer ikke med min jordmor sin heller, hun skrev 17.07 på helsekortet mens bv sier 18.07 :p
Jeg fikk mitt brev i dag, som ble sendt på onsdag;) var deilig å få den, så gled deg :D

Så kjekt å få høre hjertelyden da♡

Spørs om bv sin regner 40+3? Å legen 40+2?

Det gikk jo kjempe fort ❤️ gleder meg! Håper timen kommer iløpet av neste uke så jeg får bestilt meg en ferietur :p
 
Spørs om bv sin regner 40+3? Å legen 40+2?

Det gikk jo kjempe fort ❤️ gleder meg! Håper timen kommer iløpet av neste uke så jeg får bestilt meg en ferietur :p

Det kan hende, men legen min fikk opp 18. igjen da. Så de har tydeligvis forskjelligr hjul :p hehe
Får ta det på oul ;)

Hvor har du tenkt deg på ferie da? Lyst å dra på tur jeg og. Siste tur før jeg får barn :p hihi men vet ikke helt hvor enda
 
Det kan hende, men legen min fikk opp 18. igjen da. Så de har tydeligvis forskjelligr hjul :p hehe
Får ta det på oul ;)

Hvor har du tenkt deg på ferie da? Lyst å dra på tur jeg og. Siste tur før jeg får barn :p hihi men vet ikke helt hvor enda

Blir ikke klok av dette :p men følger 26.07 til oul nå :) får se hva tidlig ul sier på torsdag også :p

Skal bare sør over en tur ;) så blir det syden reise på våren? En tur der det er bare oss 3 før vi blir flere :)

Kunne du tenkt deg tur i Norge eller syden?
 
Blir ikke klok av dette :p men følger 26.07 til oul nå :) får se hva tidlig ul sier på torsdag også :p

Skal bare sør over en tur ;) så blir det syden reise på våren? En tur der det er bare oss 3 før vi blir flere :)

Kunne du tenkt deg tur i Norge eller syden?

Sitter brått med mange forskjellige datoer :p hehe

Er ikke noe spesielt sydenmenneske egentlig, men kunne tenkt meg å dra til Valencia å se på Calatrava bygningene :) hatt lyst til det siden jeg fant ut av arkitekturen hans :D
Ellers har vi snakket om Wroclaw eller Krakow
 
Back
Topp