Omgangssyke?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Det har gått omgangasyke hos søsteren min og barna. 4/6 ble smittet der. Datteren min ble syk igår og kastet opp 4 ganger og var deretter i fin form.

Jeg våknet for 1 time siden og måtte løpe på do. 8-9 ganger på en time
Sønnen min hadde diarè i dag også.

Kan jeg være så "heldig" at jeg kun får diaré og ikke oppkast?
Føler meg foreløpig ikke kvalm(bank i bordet).

Har ekstremt angst mot oppkast og er helt nervevrak...
 
Det er helt grusomt. Jeg synes det ofte er sånn at man får det på litt samme måte når man er smittet med det samme. Vet ikke om det er sant. Her har vi ikke spydd men vært dårlige i magen i mange dager:/ er takknemlig for ikke spy. Håper det varer.
 
Omgangssyken er noe dritt (bokstavlig talt også :p )
Sist vi hadde det fikk guttungen det først begge veier, så han lå på madrass på badet. Dagen etter fikk faren det som kun litt diare.
Så avsluttet jeg det med begge veier dagen etter faren.
Ble skikkelig vask av kjøkkenet da jeg hadde vært så dum å drikke et stort glass saft som kom i retur før jeg rakk å tenke ferdig "åh nei". Det havnet i en skuffe :p
Men leiligheten ble skrubbet skikkelig etterpå, så da fikk vi noe positivt ut av omgangssyken :p
 
God bedring . Har sett efter deg og lurt på hvor du har blivit av?
 
Omgangssyken er noe dritt (bokstavlig talt også :p )
Sist vi hadde det fikk guttungen det først begge veier, så han lå på madrass på badet. Dagen etter fikk faren det som kun litt diare.
Så avsluttet jeg det med begge veier dagen etter faren.
Ble skikkelig vask av kjøkkenet da jeg hadde vært så dum å drikke et stort glass saft som kom i retur før jeg rakk å tenke ferdig "åh nei". Det havnet i en skuffe :p
Men leiligheten ble skrubbet skikkelig etterpå, så da fikk vi noe positivt ut av omgangssyken :p
Uff, det er helt grusomt når det står på!
Nå verker det i hele kroppen, kjennes helt mørbanka ut :(
 
Det er helt grusomt. Jeg synes det ofte er sånn at man får det på litt samme måte når man er smittet med det samme. Vet ikke om det er sant. Her har vi ikke spydd men vært dårlige i magen i mange dager:/ er takknemlig for ikke spy. Håper det varer.
God bedring til dere også:)
Vært super oppblåst med rumling og småkvalm siden fredag. Men i natt våknet jeg og måtte løpe altså! Tror det verste er over nå.
Håper dere slipper unna. Tvi tvi :)
 
Uff, det er helt grusomt når det står på!
Nå verker det i hele kroppen, kjennes helt mørbanka ut :(
Ja, man bruker muskler man ikke visste man hadde :( Helt forferdelig.
Masse god bedring til deg.
Her er sønnen min plutselig blitt dårlig, så ser ut til å bli en kjip kveld her i hus :(
 
Ja, man bruker muskler man ikke visste man hadde :( Helt forferdelig.
Masse god bedring til deg.
Her er sønnen min plutselig blitt dårlig, så ser ut til å bli en kjip kveld her i hus :(
Takk :) Æsj, så kjedelig! Håper dere andre slipper unna!
 
Back
Topp