Oktoberjentenes magebilder ♡

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Her kan vi dele magebildene våre etterhvert som de vokser! Hvis vi forsøker å samle bildene våre i et innlegg blir det lettere å følge fremgangen :)
 
Jeg er 6+3 men syns magen nederst allerede ser litt annerledes ut. Jeg er fryktelig oppblåst og uansett hvor mye jeg trekker inn magen er den lille "fettkulen" uansett der. Hadde ikke sånn i forrige uke..
 

Vedlegg

  • IMG_20150218_150928.JPG
    IMG_20150218_150928.JPG
    208,2 KB · Visninger: 216
Jeg har en blanding av ikke kommet tilbake helt til min gamle vekt etter forje svangerskap for 1,5 år siden og litt sjokolade:p så nå med oppblåst mage synes jeg jeg ser ut som da jeg var 13-14 uker sist. Bare 5+4:)
 
Her er min. Det er en liten oppblåst kul nederst som je itte får "bort" om je super inn magen;-) på bildet er je 7+0.
 

Vedlegg

  • 1424332191959.jpg
    1424332191959.jpg
    35,8 KB · Visninger: 200
Jeg har en blanding av ikke kommet tilbake helt til min gamle vekt etter forje svangerskap for 1,5 år siden og litt sjokolade:p så nå med oppblåst mage synes jeg jeg ser ut som da jeg var 13-14 uker sist. Bare 5+4:)
Haha, samme her. Synes jeg ser ut slik jeg gjorde da jeg var 4 mnd på vei sist... Satser på at magen holder seg der til dess og ikke vokser for fort :p 4+6 i dag...
 
Haha, samme her. Synes jeg ser ut slik jeg gjorde da jeg var 4 mnd på vei sist... Satser på at magen holder seg der til dess og ikke vokser for fort :p 4+6 i dag...
Hehe i samme båt vi da Magen kom seint sist gang men regner med denne gangen når den kommer kan den ikke skjules:p er fortsatt 7 kg tyngre enn sist:/ men var veldig tynn og da, nå har jeg en liten kose mage og litt større bare:p
 
Så fine mager :) jeg har mer enn nok mage fra forrige gang, så venter litt med å legge ut ;)
 
Nå skal jeg være tøff å vise fram min tjukk siden sist svangerskapsmage og glad i sjokolade Hehe. Veier 65 kg som start vekt(desverre ikke greid å komme meg tilbake til 58.. Nesten gitt opp) enda jeg har samme kosthold som før. Så nå gruer jeg meg. Oppblåst og tjukk fra før denne kan ikke skjules til uke 20 som sist nei. Bare 5+5 så detter er kun den vanlige klumpen og oppblåst. Lei meg over at jeg ikke greide å komme meg tilbake etter forje svangerskap:/ image.jpg
 
Legger inn her også:)
Første bildet er tatt dagen etter pos.test. Siste bildet er fra i dag.
Viss gynikologen har rett ut ifra tidlig ul så testet jeg pos. når jeg var 3 uker på vei. Har en tvil på det der, men holder det frem til oul evt:)
Har fett på kroppen fra før jeg altså, men merker nederste kulen har blitt litt større å hardere:)
Er i dag 8+2ImageUploadedByBV Forum1424682417.900284.jpg
 
7+3 og litt mindre oppblåst (spiser ikke like mye som i uke 6 haha) men fortsatt har magen blitt noe annerledes. Men kan hende det er fordi jeg faktisk har lagt på meg 1-2 kg? aner ikke, tørr ikke å veie meg :p

Magen i dag morges:

294hzip.png


PS! følte meg litt blotta her.. haha xD
 
ImageUploadedByBV Forum1424889667.261606.jpg første er få dager etter pos test, andre for noen dager siden:)
 
Back
Topp