Oktober 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Da jeg trykker på " se hvordan du lager nick" får jeg bare "feilmelding".
Er gamnel bruker fra 2007, men måtte bytte bruker da jeg ikke husker passord. Sånn jeg ser det skal jeg ha nok til å komme inn på hemmelig forum nå?

Har sendt Pm til ungtuppelure for å få tilgang...
 
Må jeg lage meg et helt nytt nick enn det jeg alt har hatt i mange år?
 
Får så sjeldent opp sjult forum at jeg blir vel hivd ut for for få innlegg snart [emoji23] veldig irriterende!
 
Hvor lang tid tar det egentlig å få tilgang? Jeg sendte pm til TGA på mandag :)
 
Har også sendt melding og spurt om tilgang til skjult, men i går. Kanskje forumansvarlig er på ferie/syk eller noe?
 
Jeg spurte for nesten en uke siden, og heller ikke fått svar enda :(
 
Har også sendt melding og spurt om tilgang til skjult, men i går. Kanskje forumansvarlig er på ferie/syk eller noe?
Jeg spurte for nesten en uke siden, og heller ikke fått svar enda :(
Hmm, hun var sist pålogget i går, men :bored: får bare vente da :p

Hei jenter! Beklager fraværet mitt så mye! Jeg fikk et tilbakeslag med kvalme og oppkast, så hvert minste "vanlige" minutt har gått til minste jenta mi. Jeg har i hvert fall svart dere alle på pm nå så dere får alle tilgang til skjult forum veldig snart :Heartred
 
Hei jenter! Beklager fraværet mitt så mye! Jeg fikk et tilbakeslag med kvalme og oppkast, så hvert minste "vanlige" minutt har gått til minste jenta mi. Jeg har i hvert fall svart dere alle på pm nå så dere får alle tilgang til skjult forum veldig snart :Heartred

Det går så fint atte :D huff, Ikke noe ålreit det der. håper du snart blir bra igjen. Og jeg har full forståelse for at du har brukt tiden med dattera di :) god bedring til deg :Heartred
 
Back
Topp