Oktober 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Ikke i bruk

Forumet er livet
Oktober 2017 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 100 innlegg i termingruppen (se nederst i denne tråden hvordan du selv sjekker hvor mange innlegg du har) Ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 100 innlegg
  • Du må ha vært medlem av Bbyverdens forum i minimum 2 uker.
ELLER:
  • Stå på terminlisten, ha ett nick, vært medlem 1 mnd + 50 innlegg i termingruppen!

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:

- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden eller på profilveggen til TGA, de vil ikke bli behandlet men slettet.


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er onskedrom



Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt ( gjelder kun på desktop) :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)


__________________________

Jeg vil bare få presisere at reglene som er satt for å få tilgang til skjult gruppe er satt av moderatorteamet med tanke på deres eget beste.
Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.
Og skal grensen for medlemstid senkes så må antall innlegg økes.
Dette er noe dere i fellesskap må ta opp, diskutere og bli enige om ute i åpen gruppe.
Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM.
Det er ikke tilgangsansvarlig som har satt disse reglene, og det er ikke hun som må forsvare dem.


___________________________

INFO FRA TGA:

For å beholde tilgang til skjult: aktivitetskravet til 20 innlegg siste 30 dager hvorav minst 5 må være inne på skjult og resten på oktober eller 10 inne på skjult. Unntak er ved sykdom og terminmåneden vår, da må TGA få beskjed for å unngå at du mister tilgang.

Hvis man har mistet tilgang til skjult, pga inaktivitet eller lite aktivitet er krav for å komme inn på nytt:
10 innlegg i oktober-forumet siste 30 dager for å få tilbake tilgangen hvis man mister, gjelder kun de som har hatt tilgang før, for evnt nye tilganger gjelder selvsagt reglene over
 
Last edited:
Jeg har prøvd å melde meg inn der 2 ganger nå men slipper ikke inn?! o_O Jeg oppfyller kravene såvidt jeg vet :p
 
Blitt medlem, men finner ikke gruppen? [emoji85]
Bruker du app eller web? I app ligger den øverst inne i oktobergruppa sammen med våre bilder og våre leker. Er vel omtrent likt på web tror jeg?
 
Har prøvd å få tak i TGA uten å få svar? :wideyed:
Hei, det kan ofte ta 1-2 virkedager før jeg svarer da jobben må helst gjøres på PC og er litt tidskrevende. Jeg forstår derimot at du er veldig spent for å komme inn i skjult forum og du burde komme inn snart nå ;)
 
Jeg vil veldig gjerne bli med:) har vært her i to år men ny bruker... håper jeg får bli med!
Da burde du lese reglene. Du må først endre så du får deg nick. Også må du oppfylle de andre vilkårene og sende pm til ungtuppelure som er tilgangsansvarlig. [emoji4]
 
Back
Topp