Oktober 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


Oktober 2015 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er *Mille*


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)
 
Last edited by a moderator:
Hvor ser jeg hvor mange tråder jeg har skrevet/svart på da?
 
Når jeg trykker på *mille* kommer dette opp?ImageUploadedByBV Forum1423565168.883771.jpg
 
Det står når du går inn på profilen din på nettleser i allefall. Når jeg trykker på profilbildet mitt da så kommer det opp hvor mange innlegg jeg har :)

ja men kommer det ikke bare opp hvor mange innlegg du har totoalt? finner ikke spesifisert for oktober 2015
 
"- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)"
står som en av kriteriene ovenfor..
 
Hei! Jeg lurer på en ting. Det står at man må ha vært aktiv på BV i minst en mnd for å få tilgang på det skjulte forumet. Betyr det at man må ha vært innom regelmessig den siste mnd, eller at man må ha hatt bruker her i over en mnd? :)
 
Hei! Jeg lurer på en ting. Det står at man må ha vært aktiv på BV i minst en mnd for å få tilgang på det skjulte forumet. Betyr det at man må ha vært innom regelmessig den siste mnd, eller at man må ha hatt bruker her i over en mnd? :)
Hatt bruker :)
 
Hei jeg skjønner ikke, har vært medlem av babyverden siden 2012! Men på profilen står det 25.januar 2015?? Hvorfor det? Bruker jo samme bruker??
 
Jeg må understreke til dere at det ikke er jeg som gir dere tilgang, min oppgave er å sjekke at kriteriene er oppfylt. Dette betyr at selv om jeg har tilbakemeldt at du har oppfylt kriteriene, så betyr ikke det at tilgangen utdeles umiddelbart dessverre. Men forumansvarlig er flink og oppdaterer listen regelmessig :)

Karoline: Du fikk tildelt tilgang av forumansvarlig i går 21:20. :)
 
Last edited:
Et lite tips: dersom du lurer på om du har fått tilgang, sjekk om du har fått et banner under nicket ditt med "Oktoberskattene" :)
 
Hei jeg skjønner ikke, har vært medlem av babyverden siden 2012! Men på profilen står det 25.januar 2015?? Hvorfor det? Bruker jo samme bruker??

Kan det stemme at du har en annen profil? Du startet jo med et "Bruker****" nick som tyder på at profilen er ny.
 
Back
Topp