Oktober '13 barnas småsøsken.

Gratulerer gratulerer gratulerer!! :)
Stor stas!! Jeg har nå lillebror på 3,5mnd og kjenner jeg allerede gleder meg til nestegang (om jeg er så heldig atter en gang)

Er jo så spennende å gå gravid!
Tusen takk :D
Er så lykkelig. Nå blir Oliver James storebror, weeehoo:D
Herlig med lillebror da:) Ja, det er jo en gave å bli gravid<3<3
 
Her blir det også småsøsken. I februar, ca 11 tror jeg. Så får vi se hvordan det går. Krysser fingra.
 
Nå har lillebror kommet :)
Natt til lørdag kom lille Håkon i ekspressfart (akkurat) som storesøster og storebror ;) nå er jeg bare spent på om vi klarer å komme oss inn i noe som ligner rutiner etterhvert :p

ImageUploadedByBV Forum1437487966.914076.jpg
 
Gratulerer så mye med lillebror :) nydelig!
 
Olivia fikk seg en lillebror 14.august
Vincent heter han
Han er en skjønn liten baby, sover mye, spiser godt og vokser alt for fort (akkurat som de to andre).
Sliter litt på kveldene med magevondt (tror jeg).
Å ha to tette barn er hektisk må jeg si, det går seg nok til når Olivia blir mer vant med denne nye kroppen som også trenger sin mamma..
Hun er veldig god da, klemmer og koser på bror så ofte hun kan

Får som vanlig ikke legge inn bilder direkte, men kan linke dere annonsen fra avisa, så dere får sett:

http://www.tk.no/vis/personalia/greetings/16690789

Han er veldig lik Olivia da hun var fersk!
 
Olivia fikk seg en lillebror 14.august
Vincent heter han
Han er en skjønn liten baby, sover mye, spiser godt og vokser alt for fort (akkurat som de to andre).
Sliter litt på kveldene med magevondt (tror jeg).
Å ha to tette barn er hektisk må jeg si, det går seg nok til når Olivia blir mer vant med denne nye kroppen som også trenger sin mamma..
Hun er veldig god da, klemmer og koser på bror så ofte hun kan

Får som vanlig ikke legge inn bilder direkte, men kan linke dere annonsen fra avisa, så dere får sett:

http://www.tk.no/vis/personalia/greetings/16690789

Han er veldig lik Olivia da hun var fersk!

Gratulerer så mye! :D:D:D så koselig :) litt hektisk med to tette ja :p de to minste her er det 13 mnd mellom haha.. men endelig er minsten straks 2 år, så litt enklere nå :)
 
Gratulerer alle som har fått ny baby! Her kommer lillebror ca 1.februar! litt over 2år mellom skal vel gå fint!
 
Gratulerer med lillebror. W får småsøsken 10 februar. Ultralyd på fredag.
 
Gratulere så mye shannon. Helt enig med deg, to tette er travelt men trøstet meg med at de vil ha stor glede av hverandre om litt ;) akkurat nå er lillemor helt håpløs å få i seng om kvelden og det passer dårlig med lillebror som er mye våken på kvelden og far som leter sau :p men...alt er bare en fase :D
 
Back
Topp