off..

Vulcano

Elsker forumet
har sagt til sambo at jeg vil flytte, og skal på visning på leil. Han har kalt meg for en jævla egoist i hele dag, jeg tenker KUN på meg selv og ikke på vår sønn, jeg er stygg med han osv.osv.osv. [:-] kjenner jeg blir sliten av dette! Innimellom roer han seg og da ber han om en siste sjangse, og vil at jeg skal holde ut til sommeren er over så vår sønn får en fin sommer(han gleder seg til hyttetur og dyreparken..) Kjenner at han gjør meg usikker, men vet samtidig at jeg bare utsetter dette enda en gang!![:(][:(]

måtte bare blåse ut litt frustrasjon........
 
Har vært gjennom den leksa ja, og fikk høre den lenge etterpå og... På meg prellet det av som vann på gåsa. Viste at det ikke ville være bra for snuppa å fortsette i ett forhold hvor jeg ikke stolte på han, og hvor det ville ført til mye krangling...
Du må bare si til deg selv at dette er til det beste for deg og din sønn. Han får det ikke noe bedre av at du går å irriterer deg over at du ikke flyttet... Dere kan gjøre mye i sommer selv om dere går fra hverandre. Barn merker det dersom det er noe feil i forholdet mellom mor og far.

Bee Strong, og få det gjennomført :)

Lykke til, dette kommer til å gå bra.
 
ORIGINAL: Gartner

Har vært gjennom den leksa ja, og fikk høre den lenge etterpå og... På meg prellet det av som vann på gåsa. Viste at det ikke ville være bra for snuppa å fortsette i ett forhold hvor jeg ikke stolte på han, og hvor det ville ført til mye krangling...
Du må bare si til deg selv at dette er til det beste for deg og din sønn. Han får det ikke noe bedre av at du går å irriterer deg over at du ikke flyttet... Dere kan gjøre mye i sommer selv om dere går fra hverandre. Barn merker det dersom det er noe feil i forholdet mellom mor og far.

Bee Strong, og få det gjennomført :)

Lykke til, dette kommer til å gå bra.


Takk for oppmuntring![:)] trenger mye styrke for å gjennomføre dette kjenner jeg! Tenk om sambo kunne tatt det som en voksen mann, da hadde det vært bedre for alle mann[8|]
 
Back
Topp