Oblivion venter aprilbaby <3

Oblivion

Glad i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Mot slutten av juli tenkte vi å prøve på å lage et barn til. Etter å ha hatt sterke symptomer de siste dagene måtte jeg ta en test i dag, og den var positiv! Aldri i verden hadde jeg trodd det skulle klaffe på første forsøk, selv om det også gikk raskt med førstemann. Siden det enda er tidlig tør jeg ikke glede meg så alt for mye, men jeg tror det er verre å være redd for en SA/MA enn å se for seg at det går fint. Vi håper dette lille knøttet holder seg fast til termin, som er regnet ut til å være 26. april 2017! :D

Litt om oss: Jeg er 22 år gammel, mannen er 27 og sammen har vi ei jente født i 2015. Vi gleder oss noe enormt til å få et nytt familiemedlem! <3
 
Den store dagen hvor det fantastiske ordet "Gravid" lyste opp fra testen begynner å gå mot slutten. 3+5 i dag, i morgen 3+6. Det er så rart å tenke på. Er jeg virkelig gravid igjen? Det har ikke gått helt opp for meg enda. Siden jeg testet mye senere sist gang virker det nesten mer uvirkelig nå. 3 uker er liksom ingenting. Føles ut som det ikke gjelder enda, før hjertet begynner å slå i uke 5. Jeg føler nesten jeg må klype meg i armen for å se om jeg drømmer!

Symptomene har ikke latt vente på seg, så jeg har i det minste følt på det å være gravid! Jeg er trøtt og slapp, har mye hodepine, menssmerter og matlysten går helt vilt opp og ned. Fra å ikke klare å spise noen ting til å få syke cravings og bikke nedpå med det jeg har lyst på :p Er fryktelig spent på om jeg slipper kvalmen i dette svangerskapet også. Sist hadde jeg virkelig et drømmesvangerskap!

Nå skal jeg krype godt inntil mannen, og håper vesla slipper mageknip i natt. I morgen er det en ny dag og ett skritt nærmere termin :joyful:

:goodnight
 
I dag er jeg så til de grader hormonell! Stakkars mannen som ikke kan spørre om samme ting to ganger. Formen har i tillegg vært elendig, og har ikke klart å få i meg mer enn litt yoghurt til frokost. Spørs om det har en sammenheng...

Jeg kan plutselig få kraftige stikninger på høyre side, og murringene er der nesten konstant. Det er egentlig litt godt å kjenne symptomer når det er lett å glemme den positive testen fra i går :) Jeg fortalte om graviditeten til venninna mi i går, da føltes det med ett mer virkelig! Nå lurer vi på hvordan vi skal fortelle det til foreldrene våre. Vi må finne på noe morsomt denne gangen :D
 
5+0! Jeg kjenner det begynner å synke mer inn nå. Bekymrer meg ikke om å miste, men har det bak i tankene. Vi har bestilt time til UL den 17. september (8+6), så det gjør sikkert godt å få se den lille klumpen! Gleder meg :)

Jeg og lillemor har blitt syke, så jeg ligger helt utslått på sofaen. Sliten pga. hormonene i utgangspunktet, og så kommer influensaen som kasta på meg! For noe drit! Er heldigvis i fin form ellers, nå begynner det for alvor å strekke seg i livmoren også. Puppene har vokst mye! Blir det jente da, mon tro? :p
 
Back
Topp